گازرسانی به دورترین نقاط کشور مصداق توزیع عدالت

امام جمعه اصفهان گفت: گازرسانی به اقصی نقاط کشور خاصه مناطق محروم از مصادیق بارز و بزرگ توزیع عدالت اجتماعی در انقلاب اسلامی ایران است.

 نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان در جمع برخی از مدیران و معاونان منطقه ۲ عملیات انتقال گاز ایران با اشاره به اهمیت کار گازرسانی و ارزش آن در ایجاد رفاه برای مردم و اجر آن نزد خداوند گفت: این کار برای مردم بسیار ارزشمند است و یکی از موضوعاتی است که ما می‌توانیم به آن افتخار کنیم.

آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد افزود: بدون شک از مصادیق بارز و بزرگ توزیع عدالت اجتماعی در انقلاب اسلامی ایران، انتقال گازرسانی است و این خدمت بزرگی در دهه‌های اخیر بود و عظمت جمهوری اسلامی در همین است که دولت جمهوری اسلامی توانسته است به کمک و همت این کارکنان به روستاهاو نقاط محروم کشور هم گازرسانی نماید.

او با بیان قدردانی نسبت به فداکاری‌ها و زحمات کارکنان شرکت گاز در گازرسانی به مناطق مختلف به ویژه به مناطق محروم گفت: مردم می‌دانند این مجموعه، جمعی است که جان خود را در کف دست خود قرار داده اند و جمعی از فرزندان ایران هستند که دلسوزانه کار می‌کنند تا مردم در رفاه باشند.

نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان اضافه کرد: کشوری که درباره آن اظهار می‌کردند نمی‌تواند بدون تکیه به دیگران زندگی کند اکنون خود در همه بخش‌های توسعه یافته است و البته اکنون نیز برخی اظهار می‌کنند که بدون آمریکا نمی‌توان زندگی کرد.

آیت الله طباطبایی نژاد با اشاره به برخی از موارد استیلای صنعتی آمریکا بر ایران در دوران پهلوی و تحقیر ایران در آن دوران گفت: کاری که آمریکا می‌کند همان کاری است که فرعون با قوم خود می‌کرد هم چنان که قرآن کریم نیز درباره آن می‌فرماید " فَاسْتَخَفَ قَوْمَهُ فَأَطَاعُوهُ " یعنی فرعون ابتدا مردم را خفیف کرد و به آن‌ها گفت همه چیز در دست فرعون است و نمی‌توانید یک روز بدون فرعون زندگی کنید، لذا دنیای کفر نیز می‌خواهد انسان‌ها را خفیف کند.

او خاطرنشان کرد: امروز در هر بخشی از صنعت پیشرفت اتفاق افتاده است و فرق حال حاضر با دوران دفاع مقدس در این است که در هشت سال دفاع مقدس آمریکا و هم پیمانان آن سعی بر این داشتند که ما از هیچ کشوری چیزی نخریم و اکنون سعی می‌کنند که چیزی به دیگر کشور‌ها نفروشیم و این پیشرفت بسیار بزرگی است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.