بهره‌برداری از ۲۳۰ پروژه در شهرستان سیرجان به مناسبت هفته دولت

به مناسبت هفته دولت ۲۳۰ پروژه کشاورزی، صنعتی، عمرانی و خدماتی با اعتباری بالغ بر ۷ هزار میلیارد تومان در شهرستان سیرجان به بهره‌برداری رسید.

علی بیگ‌زاده معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار کرمان سه‌شنبه ۷ شهریور ماه در شورای اداری شهرستان سیرجان با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر گفت: ساده‌زیستی، مردم‌داری، فروتنی و ولایت‌مداری رمز ماندگاری این دو شهید بزرگوار است. 

وی با اشاره به بهره‌برداری از ۲۳۰ پروژه با اعتباری بالغ بر ۷ هزار میلیارد تومان اعتبار در شهرستان سیرجان عنوان کرد: استان کرمان ۱۱۲۳ پروژه افتتاحی و آغاز عملیات اجرایی در هفته دولت دارد که ۲۳۰ پروژه آن مختص سیرجان بود است. 

بیگ‌زاده افزود: مدیریت گل‌گهر یک مدیریت علمی است، امروزه توسعه را در میزان برخورداری مردم از رفاه و حفظ محیط زیست تعریف می‌کنند و گل‌گهر بخوبی به این مسائل توجه کرده است. 

وی با اشاره به توفیقات استان در سال جاری گفت: سال جاری استان کرمان به لحاظ سرمایه‌گذاری خارجی رتبه اول کشوری را با رشد ۱۳ برابری به خود اختصاص داد و این نشان می‌دهد که استان کرمان یک بستر امن برای سرمایه‌گذاری است. 

بیگ‌زاده با بیان اینکه ما دولت را به معنای حاکمیت نگاه می‌کنیم، گفت: دولت را شامل سه قوه و در راس آن ولایت‌فقیه و در کنار آن نیرو‌های نظامی و انتظامی، امنیتی و بسیج در کنار مردم می‌دانیم. 

وی عنوان کرد: در حال حاضر ۹۸ درصد جمعیت شهری و حدود ۶۰ درصد جمعیت روستایی استان از نعمت گاز برخوردارند و امیدواریم با تلاش و برنامه‌ریزی این رقم به صد در صد برسد. 

بیگ‌زاده در حوزه کشاورزی گفت: استان کرمان رتبه اول تولید خرما و محصولات گلخانه‌ای، رتبه دوم گیاهان دارویی و رتبه سوم محصولات مرکبات را به خود اختصاص داده است. 

وی، قاچاق سوخت را یکی از معضلات استان دانست و بیان کرد: با همکاری شورای تامین استان و شهرستان‌ها در اجرای طرح کدینگ، صرفه‌جویی بالایی در بنزین صورت گرفت.

بیگ‌زاده، انتخابات را بزرگترین رویداد سیاسی دانست و افزود: دشمنان به دنبال ایجاد یاس و نامیدی و ناکارآمدی نظام هستند، ما مجریان انتخابات وظیفه داریم که در انتخابات از رای مردم صیانت کنیم و هیچ نظر شخصی در رابطه با پیروزی افراد نداشته باشیم.

برچسب ها: سیرجان ، بهره برداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار