استاندار سمنان:

استان سمنان مهیای پذیرش سرمایه‌گذار در تمامی حوزه‌ها است

سیدمحمدرضا هاشمی با اشاره به ظرفیت‌های توسعه‌ای این خطه گفت: تمامی حوزه‌های استان در نقاط مختلف آمادگی پذیرش سرمایه‌گذار را دارند.

سیدمحمدرضا هاشمی استاندار سمنان گفت: زمینه و بستر لازم برای سرمایه گذاری بخش خصوصی در حیطه گردشگری، خدماتی و معدنی در سطح استان مهیاست و آمادگی کامل برای حمایت از سرمایه گذراران در تمام بخش‌ها وجود دارد.

استاندار سمنان گفت: علاوه بر بهره برداری از پروژه خدماتی رفاهی بین راهی خادم الرضا (ع) آرادان، بالغ بر ۱۰ پروژه مجتمع خدماتی رفاهی در سطح استان در حال احداث و تکمیل است.

وی با اشاره به اینکه هفته دولت فرصت بسیار مناسبی است تا دیدار چهره به چهره با مردم داشته و در راستای جهاد تبیین مور تاکید مقام معظم رهبر معظم انقلاب، دستاورد‌ها تبیین شود، بیان کرد: از هفته دولت سال گذشته تاکنون اتفاقات بسیار خوبی در استان شکل گرفت که فعال شدن مجدد ۱۲۷ واحد ١٠٠ درصد راکد، پرداخت بیش از سه هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان تسهیلات و کسب رتبه دوم کشوری، سفر به بیش از ۳۲۷ روستای استان، کسب رتبه شاخص در رشد اقتصادی در کشور، کاهش بی‌سابقه نرخ بیکاری در استان به کمتر از ۶ درصد، از جمله این موارد است.

هاشمی بیان کرد: هر مسافری که در راه‌های استان پهناور سمنان وارد می‌شود، مدت زمان حداقلی ۹ ساعته را طی می‌کند و نیازمند ارائه خدمات مطلوب است.

وی ابراز کرد: در استان سمنان به برکت اقدامات و تلاش‌های دولت سیزدهم، حتی یک واحد تولیدی نیز تعطیل نشد، بلکه شاهد افزایش ظرفیت واحد‌های تولیدی صنعتی بودیم.

هاشمی ادامه داد: سمنان یک استان کشاورزی است، در یک بخش، سالانه بالغ بر ٧٠ هزار میلیار ریال پسته به فروش رفته و ۹ درصد زردآلو کشور از استان سمنان تامین می‌شود.

وی با بیان اینکه اجرای یک طرح خدماتی رفاهی در کمتر از چهار ماه، امری نادر و بسیار ارزشمند است، اضافه کرد: این مساله در ارائه خدمت مطلوب به مسافران و زائران امام هشتم (ع)، رفع خستگی، افزایش مدت ماندگاری مسافر و کاهش تصادفات تاثیر شایانی خواهد داشت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار