رئیس اتاق اصناف زنجان:

۱۱ واحد مشاوره خودرو در زنجان پلمب شد

رئیس اتاق اصناف زنجان گفت: ۱۱ واحد مشاوره خودرو در زنجان به علت نداشتن پروانه کسب پلمب شد.

محمد بازرگان رئیس اتاق اصناف زنجان گفت: شناسایی واحدهای صنفی متخلف ادامه دارد تا از وقوع جرم و ورود پرونده به محاکم قضایی پیشگیری شود.

این مسوول گفت: چنانچه واحد صنفی فاقد مجوز باشد با برخورد قانونی مواجه می شود تا امنیت روانی مردم تحت تاثیر سودجویی نامتعارف عده‌ای از افراد قرار نگیرد.

وی با بیان اینکه در زمان حاضر ۲۱۵ مشاوره خودرو در زنجان فعال است که تعدادی از آنها بدون پروانه هستند، اضافه کرد: بررسی و نظارت لازم صورت گرفته تا این واحدها هرچه سریعتر برای اخذ مجوز اقدام کرده و دوره‌های آموزشی لازم را بگذارنند.

رئیس اتاق اصناف زنجان همچنین از برگزاری سه دوره تخصصی ویژه متقاضیان مشاوره خودرو در زنجان خبر داد و افزود: این سه دوره با حضور ۸۰ نفر برگزار شد که در نهایت ۱۸ نفر موفق به اخذ نمره قبولی شدند.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه قانونگذار، اتحادیه مشاورین املاک و نمایشگاه داران خودرو را در دریافت پروانه کسب از سایر اتحادیه‌ها مجزا کرده است متقاضیان این بخش باید دوره آموزشی را بگذارنند که در همین راستا دوره آموزشی مربوط برگزار شد.

بازرگان گفت: متقاضیان اخذ پروانه در این دوره آموزشی با مواد مختلف قانونی و حقوقی، نحوه پیشگیری از تخلفات، نحوه تنظیم قراردادها و شروط معامله، جرم جعل اسناد و استفاده از سند مجعول، کلاهبرداری و فروش مال غیر و راهکارهای پیشگیری از جرایم مرتبط با صنف مشاورین خودرو آشنا شدند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.