آتش‌نشانی مهاباد به تشک نجات مجهز شد

مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مهاباد گفت: یک عدد تشک نجات به منظور افزایش ایمنی در شهر به تجهیزات این نهاد افزوده شد.

سردار فداکار مکری مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مهاباد گفت: با توجه به تراکم سازی و افزایش ارتفاع ساخت و ساز‌های مسکونی و تجاری در مناطق سطح شهر، این تشک نجات خریداری شد تا در مواقع لزوم و حین حوادث بتوانیم برای نجات جان افراد محبوس در طبقات بالای واحد‌های ساختمانی از آن استفاده کنیم.

وی ادامه داد: این تشک نجات در ابعاد ۶ در ٨ و ارتفاع سه متر است که با اعتباری معادل ۳.۲ میلیارد ریال خریداری و پس از تست و ارائه آموزش‌های لازم در خصوص نحوه راه اندازی آن تحویل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مهاباد شد.

مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مهاباد اضافه کرد: استفاده از وسایل جدید در حوزه آتش نشانی از جمله تجهیزات خریداری شده زمینه بهبود کیفیت خدمات رسانی به شهروندان عزیز را فراهم می‌کند که در این راستا تلاش و حمایت‌های خوبی از طرف اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار مهاباد صورت گرفته که جای قدردانی دارد.

شهرداری مهاباد امسال همچنین ۱۶۰ میلیارد ریال دیگر برای توسعه ناوگان ماشین آلات خدماتی و آتش نشانی شامل پنج دستگاه خودرو نیسان ویژه حمل پسماند شهری، یک دستگاه پیش روی آتش نشانی مخصوص امداد و نجات و یک دستگاه خودرو آتش نشانی عملیاتی هزینه کرده است.

شهر ۱۸۰ نفری مهاباد دارای ۲ هزار و ۴۰۰ کیلومتر مربع مساحت بوده و از سال ۱۳۰۶ بلدیه یا شهرداری در آن راه اندازی شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.