در راستای مردمی کردن امنیت:

شهروندان عنبرآبادی، ۱۰ قبضه سلاح غیرمجاز را داوطلبانه تحویل دادند

دادستان عنبرآباد از تحویل ۱۰ قبضه سلاح غیرمجاز از سوی مردم، سران طوایف و متنفذین محلی به نهاد‌های امنیتی و انتظامی طی چند روز گذشته خبر داد.

حامد عمرانی با اشاره به اینکه یکی از مولفه‌های مهم و اساسی در تامین امنیت، مشارکت خود مردم در تحقق امنیت است، گفت: یکی از اقدامات موثر و ماندگار دستگاه قضایی استان کرمان در جهت مردمی کردن امنیت، اجرای طرح عدالت و امنیت پایدار در استان کرمان است که در این طرح از ظرفیت مردم، روحانیت، سران طوایف، متنفذین و ریش سفیدان استفاده می‌شود. 

او افزود: در راستای پویش نه به سلاح غیر مجاز و طرح تحویل داوطلبانه سلاح، تعداد ۱۰ قبضه سلاح غیر مجاز از سوی مردم، سران طوایف و منتفذین محلی، طی چند روز گذشته به مراجع قانونی و انتظامی تحویل داده شد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان عنبرآباد از سران طوایف و مردم خواست در اجرای طرح تحویل داوطلبانه سلاح غیرمجاز همکاری لازم را داشته باشند.

او  افزود: کلیه کسانی که سلاح غیرمجاز در اختیار دارند بایستی نسبت به تحویل سلاح خود اقدام کنند تا از حداکثر تخفیفات و ارفاقات قانونی بهره‌مند شوند.

 این مقام قضایی هشدار داد: پس از اتمام طرح تحویل داوطلبانه سلاح، بدون اغماض و با قاطعیت با دارندگان سلاح غیرمجاز برخورد قانونی خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار