فنونی زاده: همیشه بازی پرسپولیس و فولاد پرهیجان بوده است/ سرخپوشان فکر می کنند رئال مادرید هستند

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بازی‌های سرخپوشان با فولاد خوزستان همیشه زیبا و پرهیجان بوده است.

مرتضی فنونی زاده پیشکسوت پرسپولیس درباره بازی سرخپوشان برابر تیم فولاد اظهار کرد: همیشه بازی‌های این ۲  با وجود کم  گل بودن، اما  فوق العاده زیبا و پرهیجان بوده است. خدا را شکر پرسپولیس برای این بازی مصدوم و محروم ندارد و بازیکنان باید بازی با ذوب آهن فراموش کنند، چون اصلا زیبا بازی نکردند و یک گل خیلی بدی خوردند.

او ادامه داد: به نظرم  بازی هم تقریبا آبستن حوادث زیادی شود و فولاد که اصلا شرایطش خوب نیست و ۳ باخت دارد و منصوریان هم از این تیم اخراج شده است. البته شاید تغییر مربی چالشی برای این تیم اهوازی به وجود آورد. تیم فولاد را به منصوریان سپرده بودند، اما او داشته هایش را پیاده کرد. البته  فولاد همیشه فولاد است، اما برای خوزستان به عنوان مهد فوتبال زشت محسوب می‌شود که تیمش که در لیگ قهرمانان آسیا حضور داشته و یکی، ۲ بار هم قهرمان جام حذفی شده  در انتهای جدول رده بندی باشد.

فنونی زاده گفت: به نظرم بازی خوبی را  از سوی ۲ تیم شاهد باشیم  و فولاد هم می‌آید که در خانه خودش امتیاز از دست ندهد. به طور طبیعی تیم پرسپولیس برای این بازی خارج از خانه جلوی تیم خوب فولاد با همان سیستم ۴-۲-۳-۱ بازی می‌کند و دل به ضد حملات می‌بندد به نظرم  زمین اهواز هم یکی از بهترین زمین‌های ایران باشد  و بحث زمین خراب دیگر از سوی پرسپولیسی‌ها مطرح نمی‌شود. ۲ تیم برای برد به زمین مسابقه می‌آیند، چون پرسپولیس از صدر ۲ امتیاز  فاصله گرفته است و تیم فولاد هم در زمین خودش می‌خواهد برنده شود. در نهایت باید ببینیم چه اتفاقی رخ می‌دهد.

او افزود: همه فکر می‌کنند که تیم پرسپولیس راحت فولاد را شکست می‌دهد، اما فولاد مرده اش هم باشد باز هم یک تیم خوب خوزستانی است و روی این تیم می‌شود حساب باز کرد.

پیشکسوت پرسپولیس درباره اینکه سرخپوشان با کمبود مهاجم مواجه هستند، گفت: به هر حال در ۱۲ سال پیش گلزنان لیگ برای تیم‌های  پرسپولیس و استقلال تیم بوده است. تیم پرسپولیس دارد بدون مهاجم بازی می‌کند و فکر می‌کنند که تیم رئال مادرید هستند که بدون مهاجم بازی می‌کنند، چون همه هافبک‌های رئال گلزن هستند. اکنون شهاب زاهدی ۳ بازی انجام داده، اما پستش مهاجم نیست. به نظرم گل محمدی  باید یک مهاجم در ترکیب تیم خود بگذارد و در خانه خود با ۲ مهاجم  و در بیرون از خانه با یک مهاجم بازی کنیم.  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار