جلسه ارتش عراق با الحشد الشعبی درباره تأمین امنیت مراسم اربعین

فرمانده نیروی زمینی ارتش عراق در استان دیالی با فرماندهان سازمان الحشد الشعبی درباره تأمین امنیت مراسم اربعین جلسه‌ای برگزار کرد.

محمد التمیمی از فرماندهان سازمان الحشد الشعبی امروز دوشنبه خبر داد که فرمانده نیروی زمینی ارتش عراق وارد استان دیالی شد و نشست مهمی با فرماندهان الحشد و نیرو‌های امنیتی برگزار کرد.

التمیمی درباره جزئیات این نشست به وبگاه خبری المعلومه گفت: در این نشست، مسائل مهم امنیتی در دیالی بررسی و سه تصمیم اتخاذ شد. مهمترین تصمیم افزایش سطح آماده‌باش و میزان استقرار نیرو‌ها همزمان با نزدیک شدن به اوج حرکت زائران است؛ چه از گذرگاه المنذریه یا سایر شهر‌های دیالی.

وی با بیان اینکه نیرو‌های الحشد الشعبی هم میزان آماده‌باش خود را افزایش داده‌اند و چهار هزار نیرو مستقر کرده‌اند، تصریح کرد: الحشد الشعبی تمامی امکانات خود را برای نقل و انتقال زائران از المنذریه و سایر مناطق به کار گرفته است. مهمترین بخش طرح حمایت از زائران در مناطق تحت کنترل الحشد در خانقین تا مناطق حمرین است.

استان دیالی مشرف به استان‌های ایلام و کرمانشاه در ایران است که بخش عمده زائران اربعین از طریق این استان ها راهی کربلا می‌شوند. چندی پیش «عبدالامیر الشمری» وزیر کشور عراق گفته بود که بیش از ۴۰ هزار نیرو در این استان برای تأمین امنیت زوار مستقر شده‌اند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مبارز
۱۰:۴۱ ۰۷ شهريور ۱۴۰۲
درود و رحمت خداوند به روح آسمانی حاج قاسم سلیمانی و ابومهندس المهدی ، بنیانگذاران امنیت پایدار در منطقه غرب آسیا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۴ ۰۶ شهريور ۱۴۰۲
تروریست ها
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۱۳ ۰۷ شهريور ۱۴۰۲
خودتی
ابله
آخرین اخبار