نتایج نظرسنجی آسوشیتدپرس؛

بایدن برای اینکه دوباره رئیس جمهور شود سن زیادی دارد

نظرسنجی‌ها نشان می‌دهد بسیاری از رای‌دهندگان آمریکایی معتقدند جو بایدن پیرتر از آن است که در دور دوم هم رئیس جمهور آمریکا شود.

حداقل ۷۷ درصد پاسخ دهندگان به نظرسنجی جدیدی که مرکز تحقیقات روابط عمومی آسوشیتدپرس انجام داده، معتقدند جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا برای اینکه یک دوره دیگر هم رئیس جمهور این کشور شود «سن زیادی دارد». 

به گزارش خبرگزاری اسپوتنیک، این نظرسنجی نشان می‌دهد ۸۹ درصد از جمهوری‌خواهان اصرار دارند بایدن به خاطر سن بالا نمی‌تواند در دوره چهار ساله بعدی موثر باشد. در این میان، ۶۹ درصد از دموکرات‌ها نیز با این عقیده موافقند. 

۲۶ درصد از پاسخ دهندگان جمهوری خواه تنها به سن بایدن اشاره کرده‌اند و ۱۵ درصد هم او را «آهسته» «گیج و گنگ» یا «سیب زمینی» خطاب کرده‌اند!

این نظرسنجی پس از انتشار چندین نظرسنجی مشابه انجام شد که منعکس کننده تردید‌های رأی دهندگان آمریکایی در مورد توانایی جسمی و ذهنی بایدن برای انجام وظایفش بود.

پیش از این نظرسنجی ان‌بی‌سی نیوز نشان داد که حداقل ۶۸ درصد از پاسخ‌دهندگان نگران هستند که بایدن از سلامت روحی و جسمی لازم برای ریاست‌ جمهوری آمریکا برخوردار نیست و ۵۵ درصد گفته‌اند که نگرانی‌های عمده‌ای در این خصوص دارند.

بایدن در نوامبر سال گذشته میلادی ۸۰ ساله شد. او با ادای سوگند در سن ۷۸ سالگی، مسن‌ترین رئیس جمهور تاریخ آمریکا شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۵۰ ۰۷ شهريور ۱۴۰۲
بایدن سیب زمینی
Iran (Islamic Republic of)
محمودزاده
۲۲:۰۱ ۰۶ شهريور ۱۴۰۲
مرده متحرک
Iran (Islamic Republic of)
پیمان اشراقی
۱۸:۲۸ ۰۶ شهريور ۱۴۰۲
سلام،

شاید هم تا انتخابات بعدی زنده نماند.
آخرین اخبار