اعزام کارگزاران حج وزیارت به مراسم پیاده روی اربعین حسینی

۴۴ نفر از کارگزاران حج و زیارت استان قزوین به منظور راهنمایی و خدمات بیمه‌ای به نجف و کربلای معلی اعزام شدند.

بشیر سلیمی مدیر حج و زیارت استان قزوین گفت: ۴۴ نفر از کارگزاران سازمان حج و زیارت استان قزوین به منظور راهنمایی زائرین پیاده اربعین حسینی امروز به مست مرز مهران اعزام و برخی از این افراد در عمود ۵۲۷ مسیر نجف به کربلای معلی مستقر شده تا برای زائرین پیاده اربعین حسینی و کسانی که به هر علتی مشکل بیمه‌ای دارند و یا مفقود شده اند را به خوبی راهنمایی نمایند.

سلیمی بیان کرد: برخی از این افراد هم در کربلای معلی - شارع میثم تمار موکب الموت غربی برای ارائه خدمات به زائرین مستقر شدند.

مدیر حج و زیارت استان خاطرنشان کرد: موکب‌های پذیرایی در مسیر نجف به کربلا، شکوه دوچندانی را به مراسم اربعین حسینی بخشیده است و به خوبی عشق و ارادت خادمان اهل بیت (ع) را می‌توان در این موکب‌ها مشاهده کرد.

وی ادامه داد: راهپیمایی اربعین جلوه‌هایی از وحدت و انسجام مسلمانان، گرایش به معنویت و تدین، استکبار ستیزی، دشمن شناسی، دشمن ستیزی و ایستادگی در راه هدف است.

مدیر حج و زیارت استان قزوین عنوان کرد: حماسه اربعین یک همایش بین المللی است به همین دلیل تمام دستگا‌های صهیونیستی و آمریکایی در تلاش هستند تا این حرکت بی بدیل را کمرنگ کرده و تنزل دهند.

سلیمی عنوان کرد: اربعین نمادی برای بقای پیام حیات بخش عاشورا است، چرا که نهضت عاشورا با فطرت انسان‌ها سخن دارد؛ دفاع از مظلوم، اخلاق، ایثار و از خودگذشتگی پیام‌هایی از عاشوراست.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.