با حضور استاندار خراسان جنوبی صورت گرفت؛

کلنگ زنی و افتتاح طرح های شهرستان بیرجند به مناسبت هفته دولت

استاندار خراسان جنوبی در چهارمین روز از هفته دولت، طرح‌های برنامه ریزی شده در بیرجند به مناسبت هفته دولت را افتتاح و کلنگ زنی کرد.

 

آیین افتتاح سالن چند منظور دانشگاه صنعتی بیرجند با حضور قناعت استاندار خراسان جنوبی برگزار شد که در این مراسم، خسروی نماینده مردم شهرستان های بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی، فاضلی فرد فرماندار بیرجند و مدیران ادارات بیرجند حضور داشتند.

عملیات اجرایی این سالن با زیربنای هزار و ۳۷۰ مترمربع در سال ۱۳۹۸ آغاز شده و اعتبار هزینه شده برای اجرای این سالن ۵۰ میلیارد ریال بوده است.

همچنین طی مراسم دیگری با حضور استاندار خراسان جنوبی، عملیات اجرایی ساختمان الحاقی سالن چند منظوره دانشگاه صنعتی بیرجند آغاز شد.

اجرای این طرح تحت عنوان فاز دوم سالن چند منظوره در دستور کار دانشگاه صنعتی قرار گرفته که اعتبار پیش بینی شده برای اجرای این طرح ۸۰ میلیارد ریال است.

مرحله دوم سالن چند منظوره دانشگاه صنعتی بیرجند با ۴۰۰ مترمربع زیربنا احداث می‌شود.

جایگاه سوخت باقران افتتاح شد

افتتاح جایگاه عرضه بنزین باقران با حضور استاندار خراسان جنوبی انجام شد.

این جایگاه با مساحت ۲ هزار و ۴۰۰ متر مربع به بهره‌برداری رسید که برای آن بالغ بر ۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است و برای ۲۱ نفر به صورت مستقیم و غیرمستقیم ایجاد اشتغال کرده است.


بیشتر بخوانید


در این جایگاه ۸ نازل بنزین موجود است که قابلیت ذخیرسازی ۹۶ هزار و ۴۰۰ لیتر را دارد.

این جایگاه صد و سیزدهمین جایگاه استان و یازدهمین جایگاه در شهرستان بیرجند است.

ایستگاه پمپاژ محمد شهر بیرجند بهره برداری شد

آیین بهره برداری از مرحله ۲ عملیات تکمیلی ایستگاه پمپاژ محمد شهر بیرجند با حضور استاندار خراسان جنوبی برگزار شد.

این طرح بخشی از طرح آبرسانی به شهر بیرجند است که با هدف آبرسانی پایدار و بدون وقفه به شهر بیرجند انجام شده و با حضور نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس، فرماندار بیرجند و جمعی از مدیران به بهره برداری رسید.

نصب و راه اندازی ۳ پمپ فشار قوی WKL، نصب و راه اندازی دیزل ژنراتور KV۱۰۰۰، اجرای سیستم کلرزنی و ایستگاه تله متری از مشخصات فنی این طرح بوده و اعتبار هزینه شده برای آن ۳۵ میلیارد تومان است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار