مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب اردبیل:

۲۷ طرح آبرسانی در استان اردبیل آماده بهره‌برداری است

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب اردبیل از آماده افتتاح بودن ۲۷ طرح آبرسانی در این استان به‌مناسبت هفته دولت خبر داد و گفت: عملیات اجرایی یک طرح فاضلاب نیز به زمین زده خواهد شد.

علیرضا نعمت سلطانی اظهار کرد: با افتتاح پروژه‌های هفته دولت در راستای ارتقای کمی و کیفی خدمات آب و فاضلاب، ۱۵ هزار و ۶۲۴ نفر در قالب چهار هزار و ۶۹۶ خانوار از خدمات این شرکت منتفع خواهند شد.

او اعتبار هزینه شده برای طرح‌های آماده افتتاح در استان را ۵۱۶ هزار و ۳۴۰ میلیارد ریال اعلام کرد و ادامه داد: این پروژه‌ها در ۳۵ روستای مختلف در شهرستان‌های استان با حضور مردم و مسئولان به بهره‌برداری خواهد رسید.

او پروژه‌ها را شامل احداث و اجرای خطوط انتقال و شبکه توزیع آب، احداث و بازسازی مخازن ذخیره آب، خرید، نصب و راه‌اندازی دستگاه حذف کدورت آب، حفر و تجهیز چاه‌ها و خطوط انتقال، احداث و تکمیل ایستگاه پمپاژ و اصلاح و توسعه شبکه توزیع آب در ۱۵ روستای خلخال، روستای کلاش بزرگ نیر، روستای بنه، داش دیبی و هشت روستای بخش موران گرمی، روستای سوموکلو بیله سوار، روستا‌های خیارک، شندرشامی، پیراقوم و هل آباد اردبیل، روستای حور نمین و روستای ویندکلخوران ذکر کرد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب اردبیل ادامه داد: عملیات اجرایی تصفیه‌خانه فاضلاب روستا‌های آتشگاه و بنمار سرعین نیز با ظرفیت ۲۱۰ متر مکعب در شبانه‌روز و ۸۵ هزار میلیارد ریال اعتبار پیش‌بینی شده، آغاز خواهد شد.

منبع:ایرنا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.