جلالی: رویارویی با بازیکنان بزرگ باعث پیشرفت فوتبالمان می شود

کارشناس فوتبال گفت: تقابل تیم‌های ما با بازیکنان بزرگ دنیا به بسط و پیشرفت فوتبالمان کمک می‌کند.

مجید جلالی کارشناس فوتبال درباره قرعه کشی لیگ قهرمانان آسیا و رویارویی نمایندگان کشورمان با ستارگان دنیا اظهار کرد: به نظرم قرعه خوبی است. ما با تیم‌های خوب و بازیکنان بزرگ مواجه می‌شویم، اتفاق خیلی خوبی است. شاید باید میلیون‌ها دلار هزینه کنیم تا مثلا این بازیکنان را برای یک بازی به ایران بیاوریم. حالا اگر نتوانستیم امکانات فراهم کنیم، اما بازیکنان بزرگ به خاطر مسابقات لیگ قهرمانان آسیا به ایران می‌آیند. به نظرم توفیق خوبی برای ما است. حضور بازیکنان بزرگ فوتبال در ایران و تقابل تیم های ما با این بازیکنان به بسط و پیشرفت  فوتبال ما کمک می‌کند.

جلالی درباره اینکه تیم فوتبال پرسپولیس با تیم‌های الدحیل، استقلال تاجیکستان و النصر عربستان همگروه شده است، گفت: من شناخت دقیقی از کیفیت  این تیم‌ها ندارم که درباره شان توضیح بدهم. البته به نظرم هر چه با تیم‌های خوب همگروه شویم بهتر است.

 بازیکنان ما بهترین بازی خود را برابر ستارگان دنیا انجام می دهند 

کارشناس فوتبال درباره اینکه نمایندگان ما شانس صعود از گروهشان را دارند، بیان کرد: بله، مطمئن باشید بازیکنان ما بهترین بازی خود را برابر ستارگان دنیا انجام می‌دهند.

قوانین سخت گیرانه فیفا و ای اف سی به نفع فوتبالمان است 

او درباره  تاکید بر استفاده از سیستم var در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا اظهار کرد: در هر صورت چندین سال است، ما تحت فشار‌ ای اف سی و فیفا داریم اقداماتی انجام می‌دهیم که این کار‌ها به نفع فوتبالمان است. اگر ما به این صورت تحت فشار نبودیم خیلی از این اقدامات و قواعد حرفه‌ای مسابقات  را انجام نمی‌دادیم و بدهی‌های خود را تسویه نمی‌کردیم؛ بنابراین مگر اینکه فیفا و‌ای اف سی با قوانین سخت گیرانه خود برای ما کاری انجام بدهند، وگرنه ما کاری نمی‌کنیم.

اگر اراده وجود داشته باشد ظرف یک ماه var در ورزشگاه ها نصب می شود 

جلالی درباره اینکه ورزشگاه‌های آزادی و نقش جهان زیر ساخت لازم برای نصب var دارند، گفت: به هر حال باید این کار را انجام بدهند. اگر اراده وجود داشته باشد می‌تواند در یک ماه انجام شود. وقتی که تیم پرسپولیس به فینال آسیا رسید ایراداتی گرفتند که اگر آن اشکالات را برطرف نمی‌کردیم فینال در ایران برگزار نمی‌شد، اما طی ۱۹ روز آن ایرادات را برطرف کردند.

همه عقب ماندگی فوتبال ما به خاطر  عدم نگرش تخصصی مسئولان است 

کارشناس فوتبال درباره اینکه چمن ورزشگاه آزادی کیفیت چندانی ندارد و حتی بازیکنان پرسپولیس هم انتقاداتی مطرح کردند، بیان کرد: مقوله‌ای مثل فوتبال  در تمام زمینه هایش" فن" وجود دارد و نیاز به نیرو‌های متخصصی دارید که با آن" فن" آشنا باشند. زمانی که  مسئولانی برای این رشته ورزشی می‌گذارند که نگاه تخصصی ندارند  این فوتبال ما می‌شود. پول هست، اما پول خرج می‌شود و همیشه هم عقب هستیم.  به نظرم این مسائل به خاطر نگرشی است که بالا دستی‌ها به فوتبال دارند و آن‌ها نگرش تخصصی به این رشته ورزشی ندارند و همه درماندگی و عقب ماندگی ما به همین خاطر است.

او در پایان گفت: فوتبال ما عقب است و حالا حالا در آسیا  قهرمان نمی‌شویم. این‌ها مسائل عمیقی است که خیلی نیاز به بحث زیاد دارد.  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار