آیین پایانی پنجمین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج استان کرمان برگزار شد

مرحله استانی پنجمین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج استان کرمان در دانشگاه ولیعصر(عج) رفسنجان به کار خود پایان داد.

سردار محمدعلی نظری عصر امروز در آیین پایانی پنجمین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج استان در دانشگاه ولیعصر (عج) گفت: امروز سربازان جهاد نرم، فرهنگی و فضای مجازی تولیدکنندگان محتوا هستند که جهادگونه تلاش می‌کنند تا در عملیات روانی دشمن پیروز باشند.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان در ادامه گفت: این رویداد در کرمان به‌عنوان شروع رویداد‌های ملی کشور از جوار مضجع شریف شهدا و شهید حاج قاسم سلیمانی شروع شد.

وی از حساسیت دشمنان و تحریف آنان سخن به میان آورد و گفت: کاری که با تولید محتوا انجام می‌شود دشمن را می‌سوزاند و آنان را در اهداف شوم‌شان ناکام می‌گذارد.

سردار نظری خطاب به شرکت‌کنندگان در این رویداد گفت: در فضای مجازی ابهام‌زدایی کار اصلی شماست؛ در خصوص شعار سال، جوانی جمعیت، آسیب‌های اجتماعی، عفاف و حجاب تولیدات عالی و در سطح بالا انجام داده بودید که این کار باید ادامه پیدا کند و امروز جنگ و جهاد ما در راستای موضوعات یادشده است.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان ابراز داشت: بحث مدیریت و حکمرانی فضای مجازی باید سرعت بیشتری بگیرد و عقب‌ماندگی‌ها را جبران کنیم.

وی متذکر شد: جمهوری اسلامی در بحث دفاعی از دشمن جلوتر است، اما دشمن امید به تسلط بر ادراک جوانان ما بسته که وظیفه خطیری بر دوش شماست که جهاد اصلی است.

برچسب ها: بسیج ، دیجیتال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.