معرفی کتاب؛

زندگی پرافتخار سلمان فارسی در کتابی از محمد محمدی اشتهاردی

به مناسبت سالروز درگذشت سلمان فارسی به معرفی کتاب «سلمان فارسی، پیشگام رابطه‌ی ایران و اسلام» به نویسندگی محمد محمدی اشتهاردی پرداخته‌ایم.

هر امت و ملتی در میان خود فرزانگان و برجستگانی ارجمند دارد که به وجود آن‌ها افتخار می‌کند و آن‌ها را به‌عنوان نمونه و الگو معرفی می‌کند. در فرهنگ اصیل و شایسته‌ پیامبران و اولیای خدا و مکتب‌های آسمانی، قهرمانان چنین فرهنگی، فرزانگانی درست‌کار، پاک‌روش، آگاه، تلاش‌گر و راستین‌اند که سلمان فارسی یکی از آنان است، از این جهت به معرفی کتاب «سلمان فارسی، پیشگام رابطه‌ی ایران و اسلام» پرداخته ایم.

کتاب «سلمان فارسی، پیشگام رابطه‌ی ایران و اسلام» به نویسندگی محمد محمدی اشتهاردی از مجموعه کتاب‌های سرگذشت یاران پیامبر(ص) به‌نشر است. این اثر به سرگذشت سلمان فارسی، پیشگام رابطه‌ی ایران و اسلام می‌پردازد.

خواندن کتاب «سلمان فارسی، پیشگام رابطه‌ی ایران و اسلام»  و مجموعه سرگذشت یاران پیامبر(ص)  به کسانی که علاقه‌مندان به تاریخ اسلام و راه و روش یاران پیامبر (ص) هستند،  پیشنهاد می‌شود.

مجموعه کتاب‌های سرگذشت یاران پیامبر (ص) در هر جلد به سراغ معرفی یکی از یاران پیامبر و قهرمانان تاریخ اسلام رفته و زندگی پرافتخار این دلاوران را بررسی کرده است و در کتاب سلمان فارسی، پیشگام رابطه‌ی ایران و اسلام»  به سرگذشت سلمان فارسی پرداخته است.

سلمان فارسی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار