در هفته دولت چه پروژه‌های مسکونی به بهره داری می‌رسد؟

همزمان با آغاز هفته دولت پروژه‌های مسکونی در بسیاری از شهر‌های کشور از جمله زاهدان افتتاح و در برخی از شهر‌ها کلنگ زنی می‌شوند.

همزمان با آغاز هفته دولت افتتاح و بهره برداری از پروژه های مسکونی دولتی در بسیاری از شهرهای کشور با حضور مسئولان دولت و مسکن کشور در حال انجام است که به گفته وزیر راه و شهرسازی حدود ۱۰۰ هزار واحد مسکونی در هفته دولت به بهره برداری می رسد که ۲۰ هزار واحد آن در شهرهای جدید و در قالب پروژه های مسکن مهر و پروژه های نهضت ملی مسکن است.

همچنین مراسم های کلنگ زنی و آغاز پروژه های مسکونی در بسیاری از شهرهای کشور هم در حال انجام است.

در همین رابطه محمدرضا جواهری تفتی گفت: کارگاه پروژه سبحان قرچک در راستای پیگیری و دستور رئیس جمهور، وزیر راه و شهرسازی و مدیر عامل شرکت سرمایه‌گذاری مسکن  پس از بازدید میدانی از این پروژه و آشنایی با مشکلات این پروژه در منطقه کم برخوردار قرچک با فاصله یک هفته از دستور تجهیز  و کار مجدد اجرایی شد.

به  گفته مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری مسکن پروژه برج‌های مسکونی ۸۸ واحدی آسمان شهر پردیس توسط شرکت سرمایه گذاری مسکن پردیس در هفته دولت توسط مسئولان دولتی کلنگ زنی خواهد شد.  

 او در خصوص مشکلاتی که برخی از پروژه‌های مسکونی دولتی در اندیشه داشته اند از جمله پروژه زون D ایرانشهر گفت: این پروژه که در پنج بلوک و ۹۹ واحد توسط شرکت شرمایه گذاری مسکن تهران به بهره برداری رسیده در هفته دولت افتتاح می‌شود.

او گفت: پروژه ناویا ۱۴۴۰ واحدی تبریز که در نمایشگاه دستاورد‌های دولت رونمایی شده بود در حال اجراست و یکی از بزرگترین پروژه‌های مسکونی کشور با ارائه الگوی سکونتی معاصر و ایفای نقش به عنوان محرک توسعه بافت توسعه نیافته و فرسوده شهری درصدد تعریف جایگاه ویژه‌ای است.

وی گفت: پروژه ۳۷۰ واحدی بهارستان شهر زاهدان  در اواسط هفته با حضور مدیرانی مسکن کشور به بهره برداری می‌رسد و افتتاح این پروژه‌ها نقش بسیار موثری در محرومیت زدایی دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار