آغاز مرحله یک‌چهارم نهایی رقابت‌های والیبال قهرمانی مردان آسیا/ایران به دیدار چین می رود

مرحله یک‌چهارم نهایی رقابت‌های والیبال قهرمانی مردان آسیا با بازی تیم‌های اندونزی و پاکستان آغاز شد.

سوت آغاز مرحله یک‌چهارم نهایی بیست و دومین دوره رقابت‌های والیبال قهرمانی مردان آسیا از ساعت ۱۰:۱۵ امروز در ارومیه نواخته شد تا با برگزاری شش بازی فینالیست های این مسابقات شناخته شوند.

در سالن ۶ هزار نفری غدیر، تیم‌های پاکستان و اندونزی برای رتبه‌های هفتم تا دهم رقابت می‌کنند و در دیگر سال یعنی سالن ۳ هزار نفری شهیدان آهندوست، تیم‌های بنگلادش و هنک‌کنگ بر سر رتبه پانزدهم به مصاف هم می‌روند.

از ساعت ۱۳:۱۵ امروز نیز تیم‌های بحرین و تایلند در سالن ۶ هزار نفری برای رتبه‌های هفتم تا دهم و تیم‌های قزاقستان و افغانستان در سالن ۳ هزار نفری و برای کسب سیزدهم در برابر هم قرار می‌گیرند.

همچنین تیم‌های قطر و ژاپن در سالن ۶ هزار نفری برای مقام اول تا چهارم و هند و عراق برای رتبه یازدهم رقابت می‌کنند. این بازی‌ها از ساعت ۱۶:۱۵ برگزار می‌شوند.

در پایان مرحله یک‌چهارم نهایی بیست و دومین دوره رقابت‌های والیبال قهرمانی مردان آسیا در یک بازی حساس و سرنوشت ساز  تیم ملی جمهوری اسلامی ایران از ساعت ۱۹:۱۵ و در سالن ۶ هزار نفری برای رتبه‌های اول تا چهارم در برابر چین صف‌آرایی می‌کند تا برنده دیدار به بازی فینال راه یابد.

همزمان با این دیدار چین تایپه و کره‌جنوبی برای کسب رتبه پنجم باهم رقابت می‌کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.