دو گروه از شکارچیان متخلف حرفه‌ای در زرند دستگیر شدند

رئیس اداره محیط زیست زرند از دستگیری ۲ نفر شکارچی حرفه‌ای در ابتدای شهریور ماه سال جاری خبر داد.

 میلاد اسماعیلی افزود: مامورین یگان حفاظت  محیط زیست شهرستان زرند با گشت‌های شبانه روزی و مستمر در اولین روز شهریور ماه ۲ نفر شکار چی متخلف حرفه‌ای را دستگیر کردند، با بررسی‌های انجام شده مشخص شد، شکارچیان غیر مجاز حرفه ای، یک راس قوچ وحشی در ارتفاعات شهرستان زرند شکار کرده بودند، در این راستا یک قبضه اسلحه گلوله زنی برنو کشف و ضبط گردید.

 اسماعیلی یاد اور شد: همچنین در اقدام بعدی مأمورین موفق به دستگیری یک گروه دیگر از شکارچیان متخلف شده که علیرغم از بین بردن شواهد و قرائن، اجزای دو راس حیوان شکار شده از نوع قوچ و میش را کشف و ضبط نمودند.

او در ادامه گفت: مامورین یگان حفاظت محیط زیست شهرستان زرند در تمام ایام حتی تعطیلات با هوشیاری و قدرت بیش از پیش و با تمام امکانات در اختیار  از این میراث گرانبهای الهی محافظت می‌کنند و در صورت مشاهده هر گونه تخلف شکار با قدرت  و بدون اغماض برخورد قانونی صورت می‌گیرد.

 اسماعیلی حفاظت از محیط زیست را به وظیفه همگانی دانست و از شهروندان خواست علاوه بر همکاری با محیط بانان در صورت مشاهده و شناسایی شکارچیان متخلف مراتب را در اولین فرصت با شماره ۰۳۴۳۳۴۲۹۹۸۵ اطلاع دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار