اعتراف منافقین به جعل سند علیه مقامات و نهادها

کانال رسمی منافقین با انتشار کلیپی رسما جعل سند را به عنوان یکی از شیوه های مبارزاتی خود اعلام کرده است.

جریان ضد انقلاب سالهاست با بهره گیری از تاکتیک‌های مختلف عملیات روانی، سعی می‌کنید تا اعتبار نهاد‌ها و مسئولین مختلف کشور را خدشه دار کرده و اعتماد عمومی را نسبت به آن‌ها کاهش دهند.

این شیوه به خصوص در ایام اغتشاشات ۱۴۰۱ به اوج خود رسید و در نتیجه یک عملیات روانی گسترده و فریب برخی جوانان و نوجوانان متاسفانه آن‌ها را به خیابان‌ها کشانده و بساط آشوب و اغتشاش را در شهر‌های مختلف راه انداختند. 

در این بین رسانه‌های داخلی با این که بار‌ها مچ ضد انقلاب را گرفته و دروغ‌ها و ترفند‌های کثیف آن‌ها را برای جامعه نمایان ساختند، اما باز هم برخی فریب آن‌ها را خورده و در پازل طراحی شده دشمن بازی کردند.

نکته مهم اینجاست که خود جریان ضد انقلاب هم به بکارگیری حربه‌های کثیف و دروغگویی خود اعتراف کرده اند. 

در روز‌های اخیر کانال رسمی منافقین با انتشار کلیپی رسما جعل سند را به عنوان یکی از شیوه‌های مبارزاتی خود اعلام کرده است.

پیام

جالب اینجاست که پیش از این بار‌ها گروهک تروریستی منافقین در رسانه‌های خود مدعی دسترسی به اسناد محرمانه‌ای از مقامات و نهاد‌های مختلف کشور شده است و در رسانه‌های خود اقدام به انتشار این اسناد مورد ادعا کرده اند تا همان‌طور که اشاره شد اعتماد عمومی را نسبت به نظام جمهوری اسلامی کاهش دهند.

اما با وجود تکذیب از سوی مسئولین برخی حاضر به پذیرش دروغگویی این رسانه‌ها نشدند حال این گروهک در یک موضع گیری آشکار اعتراف کرده است که جعل سند یکی از راه‌های مقابله آن‌ها با جمهوری اسلامی برای سیاه نمایی می‌باشد تا مهر تاییدی بر تکذیب‌های مکرر مسئولین و دروغگویی این رسانه‌های شیطان صفت باشد.

منبع: برنا

برچسب ها: منافقین ، جعل سند
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار