سرپرست پشتیبانی امور دام ایلام:

محدودیتی برای تأمین گوشت و مرغ مواکب ایلام نداریم

سرپرست پشتیبانی امور دام ایلام گفت: در تأمین گوشت و مرغ مواکب و دستگاه‌های خدمات‌رسان در ایام اربعین حسینی هیچ‌گونه محدودیتی نداریم.

هادی صالحی، سرپرست اداره کل پشتیبانی امور دام استان ایلام گفت: تمهیدات لازم در زمینه تأمین گوشت و مرغ موردنیاز مواکب و دستگاه‌های خدمات‌رسان برای ایام اربعین اندیشیده شده است و در این زمینه هیچ محدودیتی نداریم.

 وی افزود: با توجه‌به حضور و تردد بیش از ۶۶ درصد زائرین اربعین حسینی از مرز مهران می‌طلبد دستگاه‌های خدمات‌رسان به‌تناسب حجم بالای ورود و خروج خیل مشتاقان و عزاداران حسینی، توان خدمت‌رسانی و ارائه خدمات را مضاعف کنند و بر همین اساس ما نیز در جهت تهیه و تأمین مرغ منجمد و گوشت قرمز منجمد موردنیاز مواکب و دستگاه‌های خدمات‌رسان به زائرین از آمادگی کامل برخوردار هستیم و در این زمینه هیچ‌گونه محدودیتی برای دریافت‌کننگان خدمات‌مان قائل نیستیم.

سرپرست پشتیبانی امور دام استان  ایلام گفت: تعیین و معرفی موکب‌های توزیع گوشت قرمز و مرغ منجمد به عهده معاونت توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان است و تمام سهمیه درخواستی مواکب تأمین و بدون محدودیت، توزیع خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.