فعالیت ۵۴ مرکز آموزش مهارتی جوار کارگاهی در خراسان رضوی

مدیرکل آموزش فنی وحرفه‌ای خراسان رضوی گفت: ۵۴ مرکز آموزش مهارتی جوار کارگاهی در استان تاسیس شده است و افراد در این کارگاه‌ها آموزش می‌بینند.

امیر دائی صراف مدیرکل آموزش فنی وحرفه‌ای خراسان رضوی گفت: خراسان رضوی می‌تواند قطب تولید و فروش مبلمان باشد. نکته مهم این است که در آموزش مهارت در زمینه مبلمان آمادگی داریم به صورت کامل ۲ تا ۳ کارگاه برای آموزش در این حوزه در مهیا کنیم که البته چند کارگاه در حال فعالیت در این زمینه هستند.

او افزود: این آمادگی را داریم تا در محیط کار واقعی صنعت مبلمان نیرو‌ها را آموزش دهیم یعنی در این زمینه آمادگی داریم تا برای افراد علاقه‌مند به این صنعت مرکز آموزشی در جوار کارگاه ایجاد کرده و نیرو‌ها را آموزش دهیم تا به این افراد گواهی نامه اعطا شود و اگر تولید کننده علاقه‌مند بود نیروی ماهر را جذب کند. اگر بتوانیم با اتحادیه مبلمان مشهد در این زمینه توافق کنیم اتفاق مبارکی در مشهد رخ خواهد داد.

مدیرکل آموزش فنی وحرفه‌ای خراسان رضوی ادامه داد: با اجرای این طرح افراد مشغول در صنعت مبلمان دارای مهارت فنی شده و می‌توانند در مرحله بعدی از آموزش‌های به روز دنیا بهره‌مند شوند تا نوآوری و خلاقیت در حرفه شان ایجاد شود.

صراف با اشاره به وجود ۸ مرکز آموزش فنی‌وحرفه‌ای بیان کرد: هم اکنون ۵۴ مرکز آموزش مهارتی جوار کارگاهی در استان تاسیس شده است و افراد در این کارگاه‌ها آموزش می‌بینند. اگر استان قطب مبلمان ایران شود آمادگی داریم مراکز فنی و حرفه‌ای را به سمت آموزش در این حوزه سوق دهیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.