چتر حمایتی ۱۰۵ پزشک حامی نیازمندان در استان سمنان

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان از چتر حمایتی و مشارکت ۱۰۵ پزشک نیکوکار در قالب طرح اکرام ایتام و محسنین با این نهاد خبر داد.

محمدحسین ذوالفقاری، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان سمنان گفت: پزشکان گرانقدر در استان سمنان حمایت از یک یا چند کودک در طرح اکرام ایتام استان سمنان را عهده‌دار شدند و ماهانه با کمک‌های مادی و معنوی به رشد و بالندگی فرزندان معنوی خود سهیم هستند.

وی با بیان اینکه هریک از ایتام و فرزندان محسنین دارای حساب و شناسه بانکی مختص به خود هستند، افزود: کمک‌های نقدی حامیان بی‌واسطه و به صورت مستقیم به حساب ایتام و فرزندان محسنین واریز می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان سمنان با اشاره به اینکه قریب به چهار هزار و۹۰۰ نفر از کودکان در طرح اکرام ایتام و محسنین نیازمند حمایت هر چه بیشتر هستند، بیان کرد: طرح اکرام ایتام و محسنین، با هدف حمایت از این کودکان و تأمین نیازمندی‌های آن‌ها در زمینه‌های معیشتی، تحصیلی و درمان است و نیکوکاران به عنوان حامیان معنوی حمایت از ایشان را برعهده می‌گیرند.

ذوالفقاری مراجعه حضوری به دفاتر کمیته امداد امام خمینی (ره) در سراسر استان سمنان، ثبت‌نام در سایت Ekram.emdad.ir و ارسال عدد یک به شماره ۳۰۰۰۳۳۳۳۲۳ را از جمله راه‌های ثبت‌نام در این طرح دانست و گفت: هر شخص می‌تواند هرماه با واریز مبلغ دلخواه حمایت از کودک معنوی خو را برعهده گیرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار