۲۰۰ پروژه عمرانی و اقتصادی در شاهرود به بهره‌برداری می‌رسد

فرماندار شاهرود بابیان اینکه طی هفته دولت امسال ۲۰۰ پروژه اقتصادی و عمرانی شهرستان با اعتبار ۶۸۹ میلیارد و ۶۵۶ میلیون تومان به بهره برداری می‌رسد.

ابوطالب جلالی فرماندار شاهرود ضمن بیان اینکه طی هفته دولت امسال ۲۰۰ پروژه عمرانی و اقتصادی افتتاح و به بهره برداری می‌رسد، ابراز داشت: از این تعداد ۱۷۶ مورد پروژه عمرانی و ۲۴ طرح سرمایه گذاری است که برای بهره برداری از آن‌ها اعتباری بالغ بر ۶۸۹ میلیارد و ۶۵۶ میلیون تومان صرف شده است.

وی بابیان اینکه طی هفته دولت امسال عملیات اجرایی ۱۷ پروژه عمرانی و اقتصادی نیز در سطح شهرستان آغاز می‌شود، افزود: برای این طرح‌ها نیز یک هزار و ۵۳۴ میلیارد و ۸۴۷ میلیون تومان اعتبار هزینه شده است.

فرماندار شاهرود بابیان اینکه جمع پروژه‌های افتتاحی و کلنگ زنی ۲۱۷ طرح هستند، ابراز داشت: برای این طرح‌ها دو هزار و ۲۲۴ میلیارد میلیون تومان اعتبار هزینه شده است.

جلالی بابیان اینکه در سطح شهر شاهرود ۶۱ طرح عمرانی و ۹ طرح اقتصادی به بهره برداری می‌رسد، تصریح کرد: بخش مرکزی ۳۹ پروژه، بخش بسطام ۵۱ طرح و بخش بیارجمند ۳۱ طرح در سطح شهرستان ۹ پروژه عمرانی و اقتصادی هفته دولت امسال بهره برداری و افتتاح می‌شود.

وی بابیان اینکه پنج پروژه در سطح شهر کلنگ زنی می‌شود، افزود: عملیات اجرایی شش طرح در بخش مرکزی، پنج پروژه بخش بسطام و یک مورد بیارجمند هفته دولت امسال آغاز می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.