ناپدید شدن حداقل ۱۱۰۰ نفر پس از آتش‌سوزی هاوایی

پلیس آمریکا لیستی در اختیار مقامات هاوایی گذاشته است که بر اساس آن حداقل ۱۱۰۰ نفر از ساکنان مناطقی که آتش گرفتند، ناپدید شدند.

دو هفته پس از آتش سوزی‌های ویرانگر و مرگبار در جزیره مائویی در ایالت هاوایی مقامات این ایالت اعلام کردند از سرنوشت دست کم ۱۱۰۰ نفر از ساکنان اطلاعی در دست نیست.

به گزارش خبرگزاری فرانسه ، مقامات هاوایی اعلام کردند این آمار بر اساس فهرست آف بی‌ای به دست آمده است. آن‌ها از نزدیکان افراد ناپدید شده خواستند برای پیدا کردن این افراد با مسئولان همکاری کنند.

در پی این آتش سوزی‌ها که مرگبارترین آتش سوزی در یک قرن گذشته در آمریکا است دستکم ۱۱۵ نفر جان خود را از دست دادند. با این حال ممکن است این فاجعه جدی‌تر هم بشود، زیرا اتش سوزی باعث شده شهر گردشگری لاهاینا با دوازده هزار سکنه تقریبا نابود شود و در حال حاضر نام هزاران فرد ناپدید شده در این شهر در فهرست‌های گوناگون در شبکه‌های مختلف اجتماعی دست به دست می‌شود.

اف بی آی قصد دارد فهرست واحدی از افراد ناپدید شده تهیه کند. از بین ۱۱۵ قربانی این آتش سوزی‌ها تاکنون فقط هویت ۲۷ نفر مشخص شده است. این درحالی است که ریچارد بیسن، شهردار مائوئی، گفت که برخی از اطلاعات لیست ناقص است مقامات ممکن است نام کوچک فرد ناپدید شده را داشته باشند یا ممکن است جنسیت آن‌ها مشخص نباشد. این امر می تواند بررسی مفقود شدن افراد را دشوار کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار