سلیمانی: شاهکار داوری را روی گل دوم الشارجه دیدیم/ پنالتی برای تیم اماراتی صحیح بود

کارشناس داوری درباره قضاوت داور کره ای در بازی تراکتور و الشارجه در مرحله پلی آف لیگ قهرمانان آسیا توضیح داد.

حیدر سلیمانی کارشناس داوری درباره قضاوت کیم جونگ هیوک در بازی تراکتور و الشارجه امارات در مرحله پلی آف لیگ قهرمانان آسیا اظهار کرد: داور کره ای خوب قضاوت کرد و جایی برای اعتراض نگذاشت و حتی روی گل دوم که الشارجه زد شاهکار داوری  رخ داد. ابتدا مدافع تیم تراکتور خطا کرد و باید داور کره ای  اعلام پنالتی به نفع الشارجه می کرد اما بلافاصله ریسک کرد و  آوانتاژ داد و تبدیل به گل دوم تیم اماراتی شد. 

او ادامه داد: داور کره ای  پنالتی که برای تیم الشارجه گرفت درست بود مدافع تراکتور بی احتیاطی کرد و پای خود را به جلو آورد و مهاجم الشارجه با زرنگی روی زمین افتاد و  پنالتی گرفت. اگر بازیکنان ما بودند دایوی می زدند که داور را مجاب به گرفتن پنالتی کنند اما داور ادامه بازی می داد.

سلیمانی گفت: داور مسابقه  اخطارهایی که در این بازی داد به نظرم اخطارها درست بود. بازیکن الشارجه در یک صحنه مدافع تراکتور را هل داد و داور اخطار به بازیکن اماراتی داد که درست بود و نیازی به اخراج نبود چون شدت خطا آن قدر نبود. کارت زرد را درست داد چون بازی متوقف بود ادامه بازی با ضربه کرنر شروع شد. 

در مجموع قضاوت خوبی را کیم داور کره ای در این بازی کرد. او جزو داوران خوب آسیا است و یکی از شانس های قضاوت در جام ملت های آسیا هم دارد. قضاوتش بدون ایراد بود. 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار