«ترس از مقاومت» دلیل تغییر زمان نشست کابینه صهیونیست‌ها

صهیونیست‌ها که قرار بود نشستی امنیتی را یکشنبه برگزار کنند از ترس نیرو‌های مقاومت و عملیات‌های آنان تاکنون سه مرتبه زمان آن را تغییر داده‌اند.

نشست کابینه امنیتی رژیم صهیونیستی که قرار بود یکشنبه آینده برگزار شود درپی تشدید تنش‌ها و برای سومین بار جلو افتاد و قرار شد روز سه شنبه برگزار شود. 

به گزارش پایگاه اینترنتی سمانیوز، نخست وزیر رژیم صهیونیستی روز دوشنبه تصمیم گرفته بود با توجه به تشدید تنش‌های امنیتی در کرانه باختری اشغالی، تاریخ تشکیل جلسه کابینه را که قرار بود دهم سپتامبر برگزار شود، یکشنبه آینده برگزار کند. این جلسه عصر دوشنبه بار دیگر جلو افتاد و قرار شد ساعت ۱۰ چهارشنبه برگزار شود، سپس بار دیگر جلسه کابینه تغییر کرد و بر اساس گزارش عصر دوشنبه دفتر نتانیاهو، امروز سه شنبه جلسه تشکیل خواهد شد. 

یک منبع سیاسی صهیونیستی به کانال عبری کان گفت که این نشست بر روی اقدام ایران در سرازیر کردن پول بسیار به کرانه باختری متمرکز خواهد شد. این کانال به نقل از بزالل اسموتریچ، وزیر دارایی این رژیم  اعلام کرد که در واکنش به حملات اخیر، پیشنهاد ساخت واحد‌های شهرک سازی جدید و قانونی کردن کانون‌های شهرک سازی جدید را ارائه خواهد کرد. 

پیش از این، بنیامین نتانیاهو شامگاه دوشنبه ادعا کرده بود که «اسرائیل» در بحبوحه «حمله تروریستی تحت تشویق و هدایت ایران» قرار دارد. نتانیاهو این مسئله را در جریان بازدید از محل حمله تیراندازی در شهر الخلیل در جنوب کرانه باختری که منجر به کشته شدن یک شهرک نشین زن شد، بیان کرد. 

گزارش‌های منتشره از اراضی اشغالی حاکی از آن است که جلو افتادن تاریخ جلسه کابینه پس از عملیات الخلیل و ترس از عملیات‌های احتمالی دیگر است که عاملان آن ممکن است عملیات‌های اخیر را شبیه‌سازی کنند و به دلیل درخواست ایتمار بن غفیر، وزیر امنیت داخلی نیست.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار