پایانه مرزی خسروی تردد سه هزار زائر را ثبت کرد

مسئول پایانه مرز خسروی گفت : سه هزار زائر دیروز از این پایانه به عنوان بزرگترین پایانه بین‌المللی زمینی مرزی خاورمیانه تردد کردند که با نزدیک شدن به ایام اربعین بر تعداد زائران افزوده می‌شود.

میثم پرهیخته مسئول پایانه مرز خسروی گفت : از مجموع تردد‌های انجام شده از مرز خسروی در روز گذشته ۲ هزار و ۷۰۰ نفر از مرز خارج شده و به سمت عراق عزیمت کرده اند و ۳۰۰ نفر نیز به کشور بازگشته اند.

وی اظهار کرد: تردد دیروز زائران از مرز خسروی نسبت به روز یکشنبه ۲۹ مردادماه یک هزار نفر افزایش یافته که این نشان از روند افزایشی زائران از مرز خسروی با توجه به امکانات و زیرساخت‌های بسیار مناسب این مرز دارد.

مسئول پایانه مرز خسروی در ادامه گفت: امسال مجموعه پایانه با توسعه زیرساخت‌ها و احداث ۱۲ هزار متر سایبان از نقطه ورودی پایانه تا نقطه خروجی مرز، نصب مه پاش و استقرار آبسرد کن‌های صنعتی و همچنین و سیستم سرمایشی مناسب و وجود سرویس‌های بهداشتی متعدد و امکانات رفاهی و استقرار موکب‌ها گزینه بسیار مناسبی برای تردد زائران به کربلای معلا است که زائران می‌توانند با خیالی آسوده این گذرگاه را برای عزیمت به عراق و کربلای معلا انتخاب کنند.

پرهیخته عنوان کرد: زیرساخت‌ها کاملا مطلوب است و آمادگی پذیرش روزانه ۱۰۰ هزار زائر و در مجموع یک میلیون و ۵۰۰ هزار زائر را در ایام اربعین از این مرز داریم که به تناسب نیز با توجه به توسعه زیرساخت‌ها به طرف عراقی مرز خسروی سفر بسیار راحت، آسان و ایمنی را برای زائران فراهم کرده است.

سه هزار نفر زائر اربعین ۳۰ مرداد از مرز خسروی تردد کردند

پرهیخته همچنین به آمادگی هتل ها، زائر سرا‌ها و مدارس و مواکب برای پذیرایی از زائران اباعبدالله الحسین (ع) اشاره کرد و گفت: تمام دستگاه‌ها و مردم پای کارند تا در مرز خسروی به زائران خدمات رسانی مطلوبی داشته باشند

برچسب ها: حج و زیارت ، مرز رسمی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار