بازدید مدیرکل صدا و سیمای استان از تیپ ۲۵ نیروی مخصوص واکنش سریع ارتش

صبح امروز مدیرکل صداوسیمای آذربایجان شرقی به همراه جمعی از معاونان و مدیران خود از تیپ ۲۵ نیروی مخصوص واکنش سریع ارتش جمهوری اسلامی ایران مستقر در تبریز بازدید کرد.

فرمانده تیپ ۲۵ مخصوص واکنش سریع ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: این تیپ یکی از یگان‌های نیروی زمینی محوری ارتش در منطقه شمالغرب کشور است که با قابلیت ضربتی و تهاجمی، حضور موثر، سریع وقاطع وتوانمنددر انجام عملیات‌های محوله و اقتدار عملیاتی در شرایط سخت و طاقت فرسا، عمل می‌کند.

امیر سرتیپ دوم علی دلاور افزود: افتخارات ما در ارزیابی‌های سال گذشته اینکه در طرح‌های آمادگی رزمی، نیروی انسانی و طرح‌های فرهنگی، مقاومت جسمانی برترین یگان نیروی زمینی بودیم و در بهش حفاظت اطلاعات وعقیدیتی سیاسی رتبه اول را کسب کردیم.

وی اظهار داشت: جهاد تبیین خنثی کننده جنگ ترکیبی دشمنان است و دشمن از اوایل انقلاب سعی بر توطئه و ضربه به نظام مقدس جمهوری اسلامی داشته وامروز از طریق جنگ نرم و جنگ ترکیبی روی افکار و اعتقادات نسل جوان کارمی کند تا ایجادیاس ونام امیدی کند.

اکبر رضایی مدیر کل صداوسیمای اذربایجان شرقی با بیان اینکه ما در زمانی زندگی می‌کنیم که دوران روشنگری به ان اطلاق می‌شود، گفت: اگر زمانی دشمن را در مقابل می‌دیدیم امروز پشت سر می‌بینیم، اگر استکبار و استعمار درگذشته با حمله نظامی کشور‌ها را تسخیز می‌کرد و بعد از مدتی با تربیت نسلی از ان ملت بر ان‌ها حاکم می‌شد اماامروزه هر قدر جلوتر می‌رویم روش‌های دشمن به روزتر و کار آمد‌تر می‌شود.

وی ادامه داد: الان بدلیل اینکه در دوره روشنگری وحاکمیت فکر و فرهنگ هستیم روش‌های قبلی دشمنان جواب نمی‌دهدو باظهور رسانه‌های جدید حیله‌های دشمن متنوع‌تر و جذابتر و گول زننده‌تر شده است و تنها راه مقابله با مسلط شدن به مبانی دینی و فرهنگی خودمان است تا در مقابل توطئه‌های آنان بیمه شویم.

مدیرکل صدا و سیمای استان با بیان اینکه باید مبانی فکری دشمن را بشناسیم و بدانیم حرکت بعدی دشمن چه خواهد بود گفت: در این عرصه رسانه‌ها قدرت بلا منازعه هستند، الان دشمن بدلیل اینکه لوازم و ابزار‌های رسانه متنوعشده وهمراه مردم است بواسطه این ابزار‌ها در سراسر دنیا توانسته قدری پیشروی کرده و روح ملت‌ها را تسخیر کند و اینکار شگرد شیطان است.

وی راه حل خروج سربلند ملت از این عرصه دشمنی دشمنان را شناخت آنان دانست و گفت: در جنگ جدید فکر، علم وتوانایی‌های فرهنگی، قدرت دفاعی فرهنگی ایجاد می‌کند و تمام تلاش امامین انقلاب اسلامی در بحث صدور انقلابو حضور ما در کشور‌های مختلف در همین روشنگری بوده و مقدمه ظهور صاحب اصلی این پرچم است. 

در پایان مراسم از خانواده شهدا و مجموعه مدیران صداوسیما تجلیل شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار