طالبی: سپاهان هجومی و استقلال با سیاست فوتبال بازی می‌کند

بازیکن اسبق تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: سپاهان اگرچه تیمی هجومی است، اما نباید مقابل استقلال احساسی فوتبال بازی کند.

فرشید طالبی بازیکن اسبق تیم فوتبال سپاهان اصفهان، در مورد دیدار چهارشنبه سپاهان و استقلال در هفته سوم لیگ برتر اظهار داشت: هر دو تیم شروع بسیار خوبی در لیگ داشته اند و با دو برد و ۶ امتیاز بههم رسیده اند و از نظر روحی و روانی هم در شرایط مطلوبی قرار دارند همین مساله جذابیت و حساسیت بازی را دو چندان خواهد کرد. هرچند هر دو تیم روز به روز بهتر و هماهنگ‌تر هم خواهند شد و به اصطلاح خودشان را بهتر پیدا خواهند کرد. سپاهان در دو مسابقه قبلی خود نشان داد تیمی کاملا هجومی و سراپا حمله است و ۵ گل هم در دو مسابقه زده، ولی استقلال هم ۴ گل در دو بازی زده و وضعیت مناسبی دارد. همین آمار‌ها و شروع خوب در لیگ برتر باعث افزایش اعتماد به نفس بیشتر بازیکنان هجومی هر دو تیم خواهد شد.

وی افزود: به نظرم با توجه به گل‌های زده دو تیم در دو مسابقه ابتدایی لیگ برتر فردا هم شاهد یک دیدار پرگل و جذاب خواهیم بود. سپاهان فقط یک گل از تراکتور خورد، ولی استقلال در دو مسابقه دروازه اش را بسته نگه داشته است. هر دو تیم بالانس خوبی در تیم دارند و شرایط فنی شان مطلوب است، ولی سپاهان نباید مقابل استقلال احساسی فوتبال بازی کند، زیرا استقلال و مربی اش بسیار باهوش هستند و می‌توانند از یک غفلت حداکثر استفاده را ببرند و به استقلال لطمه بزنند. سپاهان از ۶ بازیکنی که در نقل و انتقالات خرید ۵ بازیکنش را در فاز هجومی خرید تا مانع تکرار اتفاقات فصل گذشته شود. 

طالبی با اشاره به میهمان بودن استقلال در اصفهان عنوان کرد: سپاهان در خانه خود بازی می‌کند و از حمایت تماشاگرانش برخوردار است و قطعا هجومی‌تر از استقلال بازی خواهد کرد، ولی استقلال هم با سیاست بازی می‌کند. هر دو تیم هجومی هستند، اما مشخص است که استقلال محتاط‌تر باشد زیر میهمان است و گرفتن یک امتیاز هم برای استقلال نوعی برد محسوب خواهد شد. سپاهان در دو دیدار گذشته دو تیم خوب و قدرتمند تراکتور و ذوب آهن را شکست داد، ولی مقابل استقلال باید مراقب باشد تا غافلگیر نشود.

منبع: فارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار