پرداخت بیش از ۴ هزار فقره تسهیلات به واجدین شرایط

بیش ۷۶۱ میلیارد ریال تسهیلات از محل صندوق امداد ولایت استان فارس در سرفصل‌های مختلف به افراد واجد شرایط در ۴ ماهه امسال پرداخت شده است.

مرتضی موصلی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان فارس گفت: این نهاد در ۴ ماهه امسال، با همت خیران استان موفق به پرداخت ۳۹۵ فقره تسهیلات به واجدین از طریق سپرده‌های ویژه شده است.

او در ادامه گفت: رفع مشکل مسکن افراد تحت حمایت یکی از مواردی است که همواره در اولویت برنامه‌های امداد بوده است و در این مقوله در ۴ ماهه امسال صندوق قرض الحسنه امداد ولایت فارس توانسته است ۲۸۲ فقره تسهیلات ویژه مسکن را با اعتبار ۸۱ میلیارد و ۲۳۶ میلیارد ریال به افراد متقاضی و واجد شرایط پرداخت کند.

موصلی یادآور شد: علاوه بر موارد مذکور ۳ هزار و ۱۴۳ فقره تسهیلات در سرفصل حمایتی، ۳۰۱ فقره در سرفصل اشتغال، ۲۸ فقره در سرفصل درمان و ۹۴ فقره نیز در سرفصل فرهنگی با اعتباری بیش از ۶۲۲ میلیارد ریال از محل صندوق امداد ولایت به واجدین، ارائه شده است.

مدیرکل امداد فارس در پایان گفت: در مجموع و در ۴ ماهه امسال تعداد ۴ هزار و ۲۴۳ فقره تسهیلات در سرفصل‌های مختلفی که اشاره شد و با اعتباری بالغ بر ۷۶۱ میلیارد ریال به افراد واجد شرایط پرداخت شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار