مجوز پذیرش دانشجوی رشته مامایی در اسدآباد صادر شد

رئیس دانشکده علوم پزشکی اسدآباد گفت: در سال تحصیلی جدید و پس از پیگیری مستمر، مجوز پذیرش دانشجوی رشته مامایی با ظرفیت ۱۲ نفر در این مرکز محقق شد.

الهه عزتی با بیان اینکه  در سال تحصیلی جدید و پس از پیگیری مستمر، مجوز پذیرش دانشجوی رشته مامایی با ظرفیت ۱۲ نفر در این مرکز محقق شد گفت: اخذ این رشته بسیار سخت بوده و کمتر دانشگاهی موفق به انجام آن می‌شود.

او با اشاره به راه اندازی نسخه مجله انگلیسی در معاونت آموزشی گفت: دانشکده عبایی از شفاف سازی نداشته و مشکلی با مطالبه گری منصفانه ندارد مضاف بر این خود را موظف به پاسخگویی به افکار عمومی می‌دانیم.

رئیس دانشکده علوم پزشکی اسدآباد گفت: رشته‌ی پرستاری که صحبت پایان آن بود نیز پس از ارزیابی کارشناسان وزارتخانه برای همیشه در اسدآباد ماندگار شد و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

عزتی درباره وضعیت دارو نیز گفت: به زودی سه داروخانه خصوصی جدید در اسدآباد شروع بکار خواهند کرد.

این مقام مسئول گفت: متاسفانه و علیرغم تلاش انجام شده در سفر رئیس محترم جمهور اعتباری برای سایت جدید دانشکده در دست ساخت پرستاری اختصاص نیافت، اما از منابع دیگر ساخت این پروژه در حال انجام است.

عزتی پروژه‌های در دست احداث دانشکده را نیز شامل اتاق عمل و مرکز ناباروری بیمارستان قائم ع، پایگاه جاده‌ای پیرملو و ۳۸ پروژه بهداشتی در روستا‌ها عنوان کرد و گفت: مرکز ناباروری در صورت شروع بکار کمک زیادی به شهروندان خواهد کرد.

او همچنین از پایگاه سلامت در دست ساخت شهرک سید احمد نیز گفت و افزود: مرکز طب کار دولتی نیز در اسدآباد راه اندازی شده است.

رئیس دانشکده علوم پزشکی اسدآباد گفت: خوشبختانه در سال ۴۰۱ حتی یک مورد مرگ مادر باردار نیز نداشتیم و درباره اعزام مسمومیت‌ها به همدان نیز لازم بذکر است از شهریور ماه و با اضافه شدن متخصص مرتبط، دیگر بیمار قرص خورده به همدان اعزام نمی‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.