بازداشت ۷ متهم متواری در آبادان

فرمانده انتظامی آبادان گفت: هفت متهم متواری در اروندکنار و چوئبده این شهرستان دستگیر شدند.

 سرهنگ کیومرث کشوری فرمانده انتظامی آبادان گفت: در اجرای طرح ارتقای امنیت محله محور درجهت شناسایی و برخورد با محکومان متواری ،طرح پاکسازی با حضور ماموران انتظامی اروندکنار و چوئبده عملیاتی شد.

به گفته او در این طرح ماموران انتظامی کلانتری ۲۰ اروندکنار و ۱۴ چوئبده با انجام کار اطلاعاتی و رصد فعالیت مجرمین در این مناطق، موفق شدند ؛ محل اختفای هفت محکوم متواری را شناسایی و پس از هماهنگی قضایی طی سه عملیات جداگانه آنها را در مخفیگاهایشان دستگیر کنند.

سرهنگ کشوری هفت نفرمحکوم متواری که توسط ماموران پلیس در اروندکنار و چوئبده دستگیر شدند و دارای سوابق قاچاق سوخت،سرقت اماکن خصوصی و محکومیت مالی بودند.

او شناسایی و بازداشت ۶ سارق ، سه خرده فروش مواد مخدر و توقیف ۲۳ دستگاه وسائط نقلیه متخلف در این ۲ شهر را از دیگر دستاوردهای این طرح عنوان کرد و گفت: سارقان دستگیر شده به ۹ فقره سرقت اماکن دولتی و خصوصی در اروندکنار و چوئبده اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی آبادان در خاتمه از معرفی متهمان به مراجع قضائي خبرداد؛ و از شهروندان خواست در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه موارد مشكوك موضوع را به مركز فوريت هاي پليسي ۱۱۰ اطلاع دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.