خانه دار شدن ۲ خانواده مددجوی شرق تهران

رئیس اداره کمیته امداد شرق تهران از خانه دار شدن ۲ خانواده ۳ و ۴ نفره تحت حمایت این اداره با مشارکت حامیان و خیّران خبر داد.

جعفر شایگان با بیان اینکه ارائه خدمات تأمین مسکن در قالب خرید، احداث و تعمیرات مسکن به جامعه هدف تحت حمایت ارائه می‌شود، گفت: با توجه به گرانی مسکن، کمک‌های حامیان، خیّران تأثیر بسزایی در توانمندسازی خانواده‌های تحت حمایت دارد.

رئیس اداره کمیته امداد شرق تهران، افزود: در همین جهت با همکاری حامیان و خیّران یک واحد مسکن مددجویی روستایی با زیربنای ۷۲ متر مربع در روستای بیجار بنه شهرستان لاهیجان از توابع استان گیلان خریداری و به خانواده سه نفره‌ای که به علت از سال ۱۳۹۷ تحت حمایت این اداره بودند، تحویل شد.

وی بیان کرد: برای تأمین این واحد مسکن مددجویی بالغ بر ۸۵۰ میلیون تومان از محل کمک‌های حامیان، خیّران، اعتبارات دولتی و آورده مددجو هزینه شده است.

شایگان همچنین به خانه دار شدن یک خانواده ۴ نفره تحت حمایت این اداره در شهرستان پاکدشت اشاره کرد و افزود: این خانواده به علت از کارافتادگی سرپرست خانوار تحت حمایت این اداره بودند که با دریافت تسهیلات وام مسکن و همچنین آورده مددجو با هزینه‌ای بالغ بر ۳۶۸ میلیون تومان خانه دار شدند.

در ادامه با ارائه گزارشی از عملکرد تعیرات مسکن ویژه جامعه هدف تحت حمایت، عنوان کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۰ خانواده تحت حمایت این اداره از هزینه تعمیرات مسکن به مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان بهره‌مند شده اند.

رئیس اداره کمیته امداد شرق تهران، تصریح کرد: هم اکنون نیز تعمیر منزل ۴ خانواده تحت حمایت دیگر نیز در دست اقدام است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار