اینزاگی: هنوز نیاز به تکمیل ترکیب تیم داریم/ از عملکردمان راضی هستم

سرمربی تیم فوتبال اینتر می‌گوید که کار این باشگاه در بازار نقل‌وانتقالات تابستانی جاری تمام نشده است.

سیمونه اینزاگی در پی برتری ۲ بر صفر شب گذشته (شنبه) شاگردانش مقابل مونتزا در هفته اول فصل جدید مسابقات سری A ایتالیا، در گفتگو با شبکه تلویزیونی «اسکای اسپورت ایتالیا» گفت: بازی خوبی مقابل حریف قدرتمندی بود. از عملکرد آن دسته از بازیکنانی که از ابتدا در ترکیب تیم بودند، راضی هستم و در وجود آن‌هایی که به عنوان بازیکن ذخیره وارد زمین شدند، اشتیاق دیدم. هواداران هم اواسط ماه آگوست ورزشگاه سن‌سیرو را پُر کردند که این نشانه خوبی است. نکات مثبت زیادی در این بازی وجود داشت.

وی همچنین در تمجید از مهاجم فرانسوی‌اش که در این تابستان به ترکیب تیمش اضافه شد، اظهار داشت: تورام هر کاری که لازم بود انجام داد و در کار‌های دفاعی هم به تیم کمک کرد. او در زمان مناسب هم با استفاده از فضا‌های خالی به سمت دروازه مونتزا حمله کرد. تورام تنها در اندک موقعیت‌هایی که داشت، بدشانس بود.

سرمربی اینتر که تیمش فصل گذشته فاتح جام حذفی اسپانیا و سوپرکاپ ایتالیا شد و تا فینال لیگ قهرمانان اروپا هم پیشروی کرد، در بخش دیگری از صحبت‌هایش خاطرنشان کرد: ما پس از دو فصل فوق‌العاده پا به این فصل گذاشتیم و می‌خواهیم حتی بهتر از دو فصل گذشته کار کنیم. باشگاه سخت در تلاش است، چون ما هنوز نیاز به تکمیل ترکیب تیم داریم و این وظیفه ما است که هواداران را خوشحال کنیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار