آغاز طرح نهضت ملی مسکن در بلداجی تا دوماه آینده

فرماندار بروجن گفت: طرح نهضت ملی مسکن در شهر بلداجی پس از تامین زمین مورد نیاز تا دوماه آینده عملیاتی خواهد شد.

فتاح کرمی در نشست مشترک شورای اطلاع‌رسانی بروجن با اشاره به لزوم تامین مسکن گروه‌های مختلف جامعه به‌عنوان یکی از مهم‌ترین برنامه‌های دولت سیزدهم گفت: هم‌اکنون طرح نهضت ملی مسکن در پنج شهر از مجموع شش شهرستان بروجن در حال اجرا است.

وی تاکید کرد: اجرای طرح نهضت ملی مسکن هم‌اکنون در شهر‌های بروجن، نقنه، سفیددشت، فرادنبه و گندمان آغاز شده است و در شهر بلداجی پس از تامین زمین مورد نیاز تا دوماه آینده عملیاتی خواهد شد.


بیشتر بخوانید


کرمی با اشاره به اجرای طرح جوانی جمعیت افزود: برای این طرح در شهرستان بروجن ۲۵۰ متقاضی دریافت زمین نام‌نویسی کردند که از این تعداد ۱۲۰ نفر تایید نهایی شدند و به ۶۲ نفر آنان پس از قرعه‌کشی زمین رایگان واگذار شد.

فرماندار بروجن با اشاره به آغاز عملیات اجرایی ۱۱ طرح آبخیزداری در این شهرستان اضافه کرد: اجرای این طرح‌ها با کمک‌ها و پیگیری‌های نماینده مردم شهرستان بروجن در مجلس شورای اسلامی عملیاتی شد.

وی ادامه داد: با آغاز عملیات اجرایی شبکه‌های جمع‌آوری فاضلاب به‌زودی ۱۰۰ درصد جمعیت شهری این شهرستان از این شبکه بهره‌مند می‌شوند.

کرمی گفت: امسال ۳۳۰ میلیارد ریال برای آسفالت و روکش‌آسفالت معابر روستایی و ۸۳ میلیارد ریال برای حذف نقطه حادثه‌خیز گردنه مروارید شهرستان بروجن اختصاص یافت.

برچسب ها: مسکن ملی ، تامین مسکن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار