ارائه بیش از دو میلیارد تومان خدمت مسکن به مددجویان قزوینی

مدیر تأمین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد استان قزوین از ارائه دو میلیارد و ۹۷۰ میلیون تومان خدمات مختلف در حوزه مسکن به نیازمندان و محرومان خبر داد.

 علی رفیعی مدیر تأمین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد استان قزوین گفت: طی سه ماهه نخست سال جاری دو میلیارد و ۹۷۰ میلیون تومان خدمات مختلف در حوزه مسکن به نیازمندان و محرومان ارائه شده است.

رفیعی بیان کرد: طی سه ماهه نخست سال جاری هشت مسکن در منطقه شهری برای نیازمندان و محرومان خریداری شده است که برای این امر بیش از ۲۱۰ میلیون تومان از منابع کمیته امداد صرف شده است و مابقی آورده مددجو و کمک خیران بوده است.

مدیر تأمین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد استان قزوین اضافه کرد: طی این مدت ۹۹ طرح احداث و تکمیل مسکن مددجویی با اعتباری بیش از دو میلیارد و ۱۲۲ میلیون تومان در مناطق مختلف استان برای محرومان صرف شده است.

وی افزود: احداث ۱۳ فضای جانبی با اعتباری بیش از ۱۸۳ میلیون تومان و کمک به تعمیر ۴۱ مسکن مددجویی با بیش از ۴۵۵ میلیون تومان هزینه از دیگر اقدامات انجام شده است.

رفیعی عنوان کرد: در مجموع طی سه ماهه نخست سال جاری بیش از دو میلیارد تومان و ۹۷۰ میلیون تومان خدمات مختلف در حوزه مسکن به نیازمندان و محرومان ارائه شده است.

مدیر تأمین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد استان قزوین گفت: عموم مردم نیکوکار می‌توانند کمک‌های خود را برای رفع مشکل مسکن نیازمندان از طریق کد مهربانی #۰۲۸*۸۸۷۷* و یا مراجعه حضوری اهدا کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار