شهادت دو مامور انتظامی اصفهان در درگیری با قاتل مسلح

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: دو تن از ماموران انتظامی شهرستان اصفهان در درگیری مسلحانه با قاتل یک شهروند به شهادت رسیدند.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان با اشاره به شهادت دو تن از ماموران انتظامی شهرستان اصفهان در درگیری مسلحانه با قاتل یک شهروند گفت: در این درگیری مسلحانه قاتل به هلاکت رسید

سردار  محمد رضا هاشمی فر افزود: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر تیراندازی فردی مسلح و قتل شهروندی در یکی از خیابان‌های شهرستان اصفهان، بلافاصله ماموران انتظامی کلانتری ۱۶ به محل اعزام شدند.


او گفت:  با حضور ماموران در صحنه، فرد مسلح که عرصه را برخود تنگ دیده و با مشاهده پلیس به سمت ماموران انتظامی تیر اندازی کرد.

سرهنگ هاشمی فر افزود: در نهایت با اقدام سریع ماموران انتظامی حاضر در صحنه، قاتل مسلح در درگیری مسلحانه با پلیس به هلاکت رسید و دو نفر از ماموران انتظامی نیز به شدت مجروح شده و جهت مداوا به مرکز درمانی منتقل شدند

جانشین فرمانده انتظامی استان تصریح کرد: استواریکم امیر حسین زاده احمدی و گروهبان یکم محمد احسان شفیعی از ماموران شجاع کلانتری ۱۶ شهرستان اصفهان پس از انتقال به بیمارستان به دلیل شدت جراحات وارده به شهادت رسیدند.

سردار هاشمی فر گفت: مراسم تشییع و تدفین پیکر پاک و مطهر شهیدان  متعاقبأ اطلاع رسانی خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۵ ۲۸ مرداد ۱۴۰۲
خدا رحمت کنه شهدا رو خونشون گردن نماینده هایی که می‌کن شغل پلیس جزو مشاغل سخت نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۵ ۲۸ مرداد ۱۴۰۲
خدا رحمت کنه شهدا رو خونشون گردن نماینده هایی که می‌کن شغل پلیس جزو مشاغل سخت نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۴ ۲۸ مرداد ۱۴۰۲
خدالعنتش کنه این قاتل رو
که جون دو جوان بی گناه رو گرفت و خانواده هاشون رو داغدارشون کرد ،
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۰ ۲۸ مرداد ۱۴۰۲
از این به بعد هیچ مجرم خطرناکی لازم به زنده گیری نیست باید پلیس سیاست خود را تغییر دهد هر گونه هنجار شکن خطرناک را با تجهیزات کامل حاضر شده و به درک واصل کند. اگر اندکی دیگر سستی کنند تنها امنیت کشور هم به باد می رود.