نصیرزاده: مهدی عبدی گزینه مدنظر خمز برای خط حمله است

مدیرعامل باشگاه تراکتور به خبر انتقال قرضی مهدی عبدی به این تیم واکنش نشان داد.

هوشنگ نصیرزاده مدیرعامل باشگاه تراکتور درباره ۲ شکست متوالی این تیم در لیگ برتر فوتبال اظهار کرد: ما نزدیک به ۱۱ بازیکن جدید به خدمت گرفتیم که تمام این بازیکنان معمولا در بازی دارند از آن‌ها استفاده می‌شود. با توجه به اینکه ما بیشترین تغییرات را داشتیم و می‌توانم بگویم تیم پرسپولیس کمترین تغییرات را داشته است خود به خود هماهنگی کمتری در تیم ما وجود داشته باشد هست. ما ۲ بازی تدارکاتی در ترکیه و ۲ بازی دوستانه در ایران انجام دادیم تا حدودی تیم ما آمادگی داشت. روند آماده سازی و هماهنگی بین بازیکنان از بازی سپاهان تا پرسپولیس بیشتر شده است و امیدوارم این هماهنگی‌ها بتواند تیم را به سمتی ببرد که مطلوب کادر فنی است.  

او ادامه داد: ما با توجه به اینکه یک اردوی سنگین در ترکیه داشتیم. اینکه  در تراکتور تیم خوبی بسته شده است در مقایسه با سال‌های گذشته بوده است. خمز و خواکین دستیارش که قبلا دستیار والدرون بوده است ۲۹ بازیکن را به ما معرفی کردند که بتوانیم ۷ نفر را به خدمت بگیریم که ما ۹ بازیکن را جذب کردیم. بازیکنانی که اولویت بندی شده بودند طرف قرارداد باشگاهشان بودند. تغییرات زیادی داشتیم و تیم نیاز به هماهنگی دارد، اما روند تیم بهتر شده است و امیدوارم در بازی بعدی بهتر شویم و هیچ مشکلی در آینده نداریم و آماده بازی آسیایی هم هستیم.

نصیرزاده درباره انتقال قرضی مهدی عبدی مهاجم پرسپولیس به تراکتور گفت: ما در پست فوروارد‌ها ۳ نفر را در نظر داریم که بتوانیم از آن‌ها استفاده کنیم که یکی از آن‌ها مهدی عبدی است. اگر ما بخواهیم یک خارجی را بگیریم  باید یکی را حذف کنیم.  

او  در واکنش به اظهارات خمز و  امیر حسین زاده بعد از شکست برابر سپاهان و پرسپولیس گفت: منظور حسین زاده یک بازیکن خارجی بود. بازیکنان تراکتور با هم همدل هستند.  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار