رئیسی:

سازمان‌ها و دستگاه‌ها راهکار‌های بهینه‌سازی مصرف انرژی را ارائه کنند

رئیس‌جمهور در جلسه شورای عالی انرژی، همه سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی را به بررسی و ارائه راهکار‌های بهینه‌سازی به شورای‌عالی انرژی، مکلف کرد.

در جلسه شورای عالی انرژی که عصر پنجشنبه به ریاست دکتر سید ابراهیم رئیسی برگزار شد، آخرین وضعیت ناترازی انرژی در بخش گاز، بنزین، گازوئیل و برق، موضوع تامین مالی برای طرح‌های افزایش ظرفیت تولید حامل‌های انرژی و همچنین حکمرانی در حوزه بهینه‌سازی مصرف انرژی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

همچنین در این جلسه، گزارشی از آخرین اقدامات دولت در زمینه رفع ناترازی‌ها و رفع مشکلات زیست محیطی طرح‌های نیروگاهی ارائه شد.

رئیس جمهور در این جلسه در سخنان کوتاهی با تاکید بر اهمیت موضوع بهینه‌سازی مصرف انرژی، همه سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی را به بررسی و ارائه راهکار‌های بهینه‌سازی به شورای عالی انرژی مکلف کرد. 

رئیسی همچنین با اشاره به ضرورت اقدام عملی و موثر دستگاه‌های مربوط برای بهینه‌سازی مصرف انرژی، شورای عالی انرژی را مسئول اصلی در امر بهینه‌سازی دانست و بر همراهی و هماهنگی همه دستگاه‌ها با این شورا تاکید کرد.

جمع‌بندی و تصمیم‌گیری نهایی درباره یرخی پیشنهادات مطرح شده در زمینه رفع ناترازی حامل‌های انرژی و بهینه‌سازی مصرف نیز به جلسه بعدی این شورا موکول شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمدرضا
۱۵:۳۳ ۲۷ مرداد ۱۴۰۲
آخر سر ماهم مثل کشورهای توسعه یافته بایستی دوچرخه سوار شیم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۴ ۲۷ مرداد ۱۴۰۲
اهان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۱ ۲۷ مرداد ۱۴۰۲
راهکاری جز توقف تولید خودروهای پرمصرف واز رده خارج ایران خودرو سایپا وسایر خودروسازان نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۸ ۲۷ مرداد ۱۴۰۲
کل یارانه های پنهان را بردارید ودرآمد حاصل را که نفری ۵میلیون تومان ماهیانه میشود را،مستقیم به خود مردم بدهید واز دخالت در همه امور دست بکشید،وقیمتها ودستمزد وصادرات و واردات را آزاد و واقعی ورقابتی کنید،فقر و اسراف و قاچاق و رانت و... ازبین میرود و کلی از منابع زیاد میاد و میشود صادر کرد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۳ ۲۷ مرداد ۱۴۰۲
1پنل خورشیدی قسطی با اقساط متناسب بادرامد خانواربدهندوداشتن پنل برای پر مصرفها را اجباری کنند 2همه شهرکهای صنعتی نیروگاه مستقل و تصفیه کننده پساب داشته باشند تا از آب و برق شهری بی نیاز شوند3گشت بگذارند لامپهای کم مصرف را با لامپ پرمصرف تعویض کنند4برای تعویض وسایل پر مصرف با کم مصرف تسهیلات وپاداش بدهند4حمل ونقل عمومی دا افرابش داده وبه حمل ونقل کالا بنزین یارانه ای بدهند تا بهانه ای برای افزایش قیمت کالا نداشته باشند.
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۴:۴۴ ۲۷ مرداد ۱۴۰۲
چه راهکاری با این وضعیت خیابانها و جاده ها که ظرفیت ان مربوط به پنجاه سال قبل است و افزایش بی رویه ساخت خودرو و واردات و خارج نشدن خودرو های مستهلک ایا چاره ای وجود دارد که بخواهید جلوی انرا بگیرید کار دست اهل نیست و همین طور یلخی و بدون برنامه پیش میرود
Germany
Seyed
۱۳:۵۵ ۲۷ مرداد ۱۴۰۲
بسم الله الرحمن الرحیم

با سلام
من شهروند ایرانی ساکن شهر اشتوتگارت آلمان هستم ، قصد من از تهیه این گزارش جاسوسی و یا همکاری با اطلاعات نیست ، من به شخصه در معرض آزار و اذیت قرار گرفتم و برای همین گزارش من به نوعی دفاع مشروع محسوب میشود
در این شهر ایرانیانی قدیمی ساکن هستند که به محض ورود ایرانی جدید که اغلب برای پناهندگی به اینجا می‌آیند تلاش می‌کنند این ایرانیان جدید را مورد سو استفاده قرار دهند ، چون یک پناهنده به اقامت و کار نیاز دارد و در کمپ پناهندگی شرایط بسیار بدی وجود دارد ، همین موجب میشود این ایرانیان قدیمی از این نقطه ضعف استفاده کنند و این جوانان را ترغیب کنند که برای گرفتن اقامت و کار با پیر مردان هم جنس گرایی مفعول رابطه جنسی برقرار کنند ، در موارد زیاد متاسفانه این جوانان به جهت رهایی از فشارها و شرایط بد زندگی تن به این ذلت می‌دهند ، در واقع این ایرانیان قدیمی به طرز پست فطرتانه ای از این جوانان سو استفاده می‌کنند ، در مواردی مشاهده شده که حتی این قاچاقچیان جنسی برای فشار بیشتر به پناهندگان جدید از کارمندان کنسولگری مونیخ هم استفاده کرده‌اند

خواهشمندم با تحقیق در این مورد از طریق همان کارمند کنسولگری این قاچاقچیان جنسی را شناسایی و در صورت ورود مورد محاکمه قرار دهید چرا که این جماعت نه تنها عامل فساد هستند بلکه لکه ننگی هستند برای نظام مقدس .قبلا بنده گزارش مفصلی در این مورد برای دستگاههای مختلف فرستادم ولی از ادامه کار این قاچاقچیان جنسی متوجه شدم که اقدام لازم به عمل نیامده

با تشکر از شما
یک شهروند دلسوز
و من الله توفیق

خواهشمندم مراتب را به مسولان مربوط ارجاع دهید در آلمان ایمیل ادارات ایران مسدود است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۳ ۲۷ مرداد ۱۴۰۲
وای جی سی عزیز همین نظر مردم خودش راهکارها هستند
Iran (Islamic Republic of)
زاگرسیان
۱۲:۱۷ ۲۷ مرداد ۱۴۰۲
مزرعه فقط کشت و کار زیستی نیست
مزارع فراوان خورشیدی در اینهمه بیابان ایجاد کنید
با کار و تلاشی جهادی انرژی کشور را بسمت انرژیهای نو شتابان ببریم
و کاری پنجاه ساله را در پنج سال تمام کنیم و از ابرقدرتهای انرژی پاک در جهان تبدیل شوییم
چه نیروگاه بادی و چهامواج و چه نیروگاهها و مزارع تولید برق خورشیدی در هزاران دشت بیابانی کشور
این پشتهای بیابانی می‌توانند نعمتی همچون داشتن مزارع کشاورزی و چه بسا بهتر باشند
Iran (Islamic Republic of)
Bakhtiyarivand
۱۲:۰۹ ۲۷ مرداد ۱۴۰۲
بجای اینهمه یارانه و وام بیخود بر روی بام هر خانه ای آنی صفحه خورشیدی قرار دهید و هر خانه یک نیروگاه کوچک برای خود شود
بجای صدها بار ماهی دادن یکبار ماهیگیری بیاموزید
و میتوان خرید برق تضمینی هم از مردم داشت
Iran (Islamic Republic of)
بختیاری
۱۲:۰۳ ۲۷ مرداد ۱۴۰۲
همه کارخانجات و مخصوصا ابر کارخانجات و تولیدیها برای بی نیازی و استقلال خود هم که شده نیروگاه مستقل بسازند و مجهز به نیروگاه برای خود شوند
و اینکه باید از ظرفیتهای فراوان برای ساخت نیروگاه‌های بادی و خورشیدی و سیکل ترکیبی مخصوصا در سواحل جنوبی غافل نشد
آخرین اخبار