گازرسانی به ۲۷ شهر و روستای هرمزگان

 استاندار هرمزگان گفت: سه شهر، ۲۴ روستا و ۴۴ صنعت استان در دولت سیزدهم با اعتباری افزون بر ۱۹۰۰۰ میلیارد ریال گاز رسانی شده است.

 مهدی دوستی استاندار هرمزگان گفت : دولت سیزدهم گام‌های بزرگی در حوزه گازرسانی انجام داده است و به همین منظور بیش از ۱۹۰۰۰ میلیارد ریال در حوزه گازرسانی سرمایه گذاری شده است.

او گفت: اقدامات انجام شده سبب شده تاکنون بیش از ۱۷۲ هزار خانوار از این نعمت خدادادی در استان هرمزگان بهره مند شوند و حدود ۲۶۰ هزار مترمکعب گاز طبیعی با سایر سوخت های فسیلی، جایگزین شود.

نماینده عالی دولت در استان هرمزگان گفت: در دولت سیزدهم بیش از ۱۱۲۰کیلومتر خطوط انتقال، شبکه و تغذیه گاز طبیعی، احداث شده که منجر به افزایش بیش از ۶۰ درصدی میزان خطوط لوله گذاری در استان شده است.

دوستی گفت: در ۲ سال اخیر عملیات اجرایی گازرسانی به پنج شهر و ۱۱۱ روستا آغاز شده و در همین مدت، پیمان سپاری عملیات گازرسانی به سه شهر و ۱۵ روستا با اعتباری افزون بر ۶۲۸ میلیارد ریال، محقق شده و گازرسانی به بیش از ۱۰۰ صنعت در سال ۱۴۰۲ در حال برنامه ریزی است.

او گفت: در هفته دولت سالجاری نیز گازرسانی به شهرهای میناب، بندرلنگه، کنگ، مرحله دوم قشم و گازرسانی به روستاهای محور حسن آباد در کوشاه شمالی و کهن گدار با اعتباری افزون بر ۸۹۳۰ میلیارد ریال کلنگ زنی خواهد شد که با نهایی شدن این پروژه ها بیش از ۱۴۷ هزار خانوار از گاز طبیعی بهره مند خواهند شد.

نماینده عالی دولت در استان هرمزگان گفت: گازرسانی به مرحله هشت بندرعباس نیز در هفته دولت سال جاری با اعتباری افزون بر ۱۵۶۰میلیارد ریال افتتاح خواهد شد که سبب می.شود تا بیش از ۴۰ هزار خانوار از این نعمت، برخوردار شوند.

برچسب ها: گاز رسانی ، هرمزگان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۸ ۲۷ مرداد ۱۴۰۲
شما خود بندر عباس درست انجام بده . مثلا آزادشهر کوچه خردمند ۳ دقیقاً پشت اداره گاز شهرستان النک نداره چرا؟