ساخت ۱۰ مسجد بین راهی در محور‌های مواصلاتی استان قم

مدیر ستاد اقامه نماز استان از ساخت ۱۰ مسجد بین راهی در محور‌های مواصلاتی قم به همت خیرین خبر داد.

حجت الاسلام علی عرب‌پور، مدیر ستاد اقامه نماز استان قم گفت: به همت خیرین مسجد ساز، سال گذشته ۱۰ مسجد بین راهی در محور‌های مواصلاتی قم ساخته شده است.

او افزود: در حال حاضر ۱۰ مسجد دیگر با پیشرفت ۱۰ تا ۸۰ درصدی در محور‌های مواصلاتی استان قم در حال ساخت است که نزدیک به ۱۰ میلیارد تومان هزینه ساخت آن از سوی خیرین تامین شده است.

عرب‌پور با اشاره به اجرای طرح‌های فرهنگی در راستای ترویج فرهنگ نماز در مدارس گفت: در سال گذشته هزار و چهارصد نشست آموزشی و فرهنگی با موضوع نماز و پاسخگویی به سوالات و شبهات در بین دانش آموزان و خانواده‌هایشان برگزار شده است.

او با اشاره به اجرای طرح سلامت معنوی ویژه پرستاران و دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی گفت: در این طرح، پرستاران با احکام نماز ویژه بیماران آشنا شدند.

گفتنی است به مناسبت سالروز تاسیس ستاد اقامه نماز به دستور رهبر معظم انقلاب در ۲۱ مرداد سال ۶۹، ۲۱ تا ۳۰ مرداد به عنوان دهه ترویج فرهنگ نماز نامگذاری شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۵۸ ۲۷ مرداد ۱۴۰۲
متاسفانه قم کمترین مسجد را در شهر دارد مسئولان توجه کنند زندگی همش جاده وخیابان بوستان وراه نیست زندگی خوب مسجد میخواهد مسجدخوب آقای خوب مبلغ خوب ما را ا ز این فلاکتی که هستیم نجات میدهد بخدا