اجرای تئاتر مهلکه در شهربابک

تئاتر مهلکه به نویسندگی و کارگردانی رامین امیری فرد در محل کانون امام خمینی (ره) شهربابک روی صحنه رفته است.

نویسنده و کارگردان تئاتر مهلکه گفت: نگارش تئاتر مهلکه با موضوع آسیب‌های اجتماعی را از یک سال و نیم پیش آغاز کرده ام، اصلی‌ترین دغدغه و هدفم از نوشتن آن مسئله آسیب‌های اجتماعی رایج در کشور است که کمتر به آن‌ها پرداخته شده است.

رامین امیری فرد افزود: این موضوع را در بطن جامعه و در قالب انسان‌هایی با جهان‌های مختلف آوردم، یعنی ما در این تئاتر شخصیت‌هایی را با جهان‌های مختلف می‌بینیم که هر کدام دیگری را نقض می‌کنند و در نهایت جهان به دست عدالت و فرد عادل این قصه نجات پیدا می‌کند.

او با اشاره به اینکه این تئاتر شش بازیگر اصلی و ۱۲ بازیگر فرعی داشت، افزود: برای به اجرا درآوردن مهلکه روی صحنه شش ماه تمرین کردیم.

امیری فرد که خود نیز بازیگر این تئاتر است، تصریح کرد: برای حرفه ای‌تر اجرا شدن این تئاتر از سه بازیگر اهل تهران استفاده کردیم، زیرا قصد داشتیم هنرجویان شهربابکی در کنار این افراد کار را بهتر بیاموزند و تجربه کسب کنند. 

او اصل و اساس موفقیت هنر‌های نمایشی و دلگرم شدن فعالان این حوزه را استقبال حرفه‌ای مخاطبان و حمایت همه جانبه مسئولان دانست و افزود: بهشتی پور مدیر روابط عمومی و خدمات اجتماعی مجتمع مس شهربابک و چاراختر رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان در سیر به اجرا درآمدن این نمایش به ما خیلی کمک کردند.

امیری فرد با بیان اینکه مهلکه اولین کار من در حوزه نویسندگی و کارگردانی بود، افزود: سال گذشته به واسطه بازی در تئاتر شوکران بازیگر سال استان کرمان شدم که موجب انگیزه بیشتر من در کارم شد.

او با اشاره به اینکه مهلکه از دو شب گذشته روی صحنه رفته است و تا یک شهریور ماه در کانون امام خمینی (ره) شهربابک روی صحنه می‌رود، اظهار کرد: قصد داریم مهلکه را برای جشنواره استان و همچنین در صورت امکان برای جشنواره فجر آماده و کار کنیم.

امیری فرد در خصوص امکانات سخت افزاری شهربابک در حوزه نمایش بیان داشت: وجود یک سالن تئاتر از ضروریات شهرستان شهربابک است.

برچسب ها: تئاتر ، جشنواره
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار