مشکلات واحد‌های تولیدی سیستان و بلوچستان رصد می‌شود

سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان گفت: با هدف برطرف کردن مسائل و مشکلات واحد‌های تولیدی، صنعتی و خدماتی استان به خصوص در بحث معوقات حقوق و بیمه، کار رصد و پایش مستمر این واحد‌ها انجام می‌شود.

خلیل احمد سلامی در نشست با مدیرکل تامین اجتماعی و مدیر سازمان بسیج کارگری و کارخانجات استان اظهار کرد: حفظ اشتغال واحد‌های تولیدی بسیار با اهمیت بوده و این امر مستلزم رصد و پایش مشکلات این واحد‌ها در سطح استان و تلاش برای پیشگیری از ایجاد تنش‌ها در محیط‌های کاری است.

وی افزود: یکی از موضوعاتی که دشمنان این مرز و بوم بر روی آن مانور می‌دهند، بحث معیشت مردم به خصوص جامعه کارگری است که باید با تدبیر مناسب و اقدام پیشگیرانه، راه برای سوء استفاده آن‌ها سد شود.

سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان ادامه داد: با استفاده از ظرفیت کمیسیون کارگری شورای تامین، ستاد تسهیل و رفع موانع تولید و کارگروه تخصصی اشتغال استان و همچنین همکاری دستگاه‌های اجرایی ذیربط، تلاش خواهیم کرد ضمن جلوگیری از بروز تنش‌های کارگری، محیط آرامی برای کار و تولید استان فراهم شود تا در سایه این آرامش و کاهش مشکلات، رشد و ارتقای بهره وری واحد‌های اقتصادی نیز تداوم یابد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار