تهدید هکر‌ها به ارائه اسناد مربوط به اطلاعات نتانیاهو

حمله سایبری به بیمارستانی در سرزمین‌های اشغالی باعث سرقت اطلاعات شخصی نخست وزیر رژیم صهیونیستی شد.

بدبینی نسبت به بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر راستگرای رژیم صهیونیستی تنها در میان مردم سرزمین‌های اشغالی یا کشور‌های منطقه عمومیت ندارد. اکنون حتی سارقان فضای مجازی و هکر‌های اینترنتی نیز به جمع کسانی پیوسته اند که دل خوشی از اقدامات نتانیاهو ندارند. 

به گزارش آی ۲۴ نیوز، هکر‌ها امروز (چهارشنبه) پس از نفوذ به اطلاعات بیمارستانی در سرزمین‌های اشغالی تهدید کردند اطلاعات حساس شخصی و پزشکی نتانیاهو را در اینترنت منتشر خواهند کرد. 

این مسئله پس از آن انجام می‌شود که مرکز درمانی مایانی هایشو در بنی براک در هشتم اوت مورد حمله سایبری قرار گرفته و اطلاعات حساس آن مورد سرقت قرار گرفت. 

نیرو‌های امنیتی صهیونیست می‌گویند تحقیقات درباره این موضوع در جریان است گرچه به نظر می‌رسد انگیزه ابتدایی هکر‌ها مادی بوده است. 

در بیانیه بیمارستان مایانی هایشو آمده است: طی هفته گذشته متخصصان امنیت سایبری وزارت بهداشت، سیستم امنیت سایبری اسرائیل و مدیران بیمارستان درباره حمله هکر‌ها تحقیقات خود را آغاز کردند که شامل درک درست از میزان نشت اطلاعات صورت گرفته و محتوای آن‌ها می‌شد. 

این بیانیه می‌افزاید: تاکنون هیچ مذاکره‌ای با هکر‌ها درباره اطلاعات سرقت شده انجام نشده است. به نظر هدف از این حمله سایبری منافع مادی بوده است. با این حال با تکمیل تحقیقات اطلاعات بیشتر در این زمینه به رسانه‌ها ارائه خواهد شد. 

گرچه هکر‌ها برای اطلاعات سرقت شده درخواست میلیون‌ها دلار پول کرده اند، اما مدیریت امنیت سایبری رژیم صهیونیستی از آغاز تحقیقات پیرامون تروریستی بودن این حمله سایبری خبر داده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار