۶۶ درصد مشترکان خانگی آب در سبزوار الگوی مصرف را رعایت می‌کنند

رئیس اداره درآمد و تشخیص شرکت آب و فاضلاب سبزوار گفت: از ابتدای سال تا کنون ۶۶ درصد مشترکان خانگی آب در شهرستان سبزوار الگوی مصرف را رعایت می‌کنند که قبوض این مشترکین در حداقل تعرفه صادر می‌شود.

هادی ثوابی رئیس اداره درآمد و تشخیص شرکت آب و فاضلاب سبزوار گفت: این شرکت از همه شهروندان به ویژه مشترکین پر مصرف انتظار دارد با به کارگیری روش‌های مدیریت مصرف، این شرکت را در تامین و توزیع عادلانه و پایداری آب یاری کنند.

او افزود: مشترکین خانگی که مصرف آب آن‌ها در حدالگوی مصرف و پایین‌تر از آن هست و مصرف آب خود را نسبت به دوره مشابه سال قبل کاهش دهند پاداش صرفه جویی تعلق می‌گیرد.

رئیس اداره درآمد و تشخیص شرکت آب و فاضلاب سبزوار ادامه داد: تعرفه آب برای مشترکین روستایی با کاربری خانگی معادل ۵۰ درصد تعرفه آب نزدیکترین شهر تعیین می‌شود، می‌باشد.

ثوابی بیان کرد: از اقدامات این حوزه در ۴ ماهه سالجاری آحاد فروش آب و فاضلاب دو هزار و ۳۱۲ فقره، ۱۶۱ مورد شناسایی انشعابات غیر مجاز، و ۸۱۸ فقره تعویض کنتور می‌باشد.

او ارائه ۱۱ هزار و ۴۱۰ مورد خدمات فروش و پس از فروش از طریق انعقاد تفاهم نامه با بیش از ۲۰ دفاتر پیشخوان در سراسر شهر و فراهم کردن امکان پرداخت قبوض مشترکین درب منزل هشت هزار و ۳۳ مورد اعلام و تصریح کرد: الگوی مصرف مشترکان آب خانگی در شهرستان سبزوار ماهانه ۱۵ هزار لیتر می‌باشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار