دزدی به سبک فیلم‌های هالیوودی در لس‌آنجلس+ فیلم

یک گروه پنجاه نفره به سبک فیلم‌های هالیوودی از فروشگاهی در شهر لس‌آنجلس سرقت کردند.

اتفاقی که در شهر لس آنجلس رخ داد مثل صحنه‌های برگرفته از فیلم‌های هالیوودی در زمینه سرقت بود. تصاویری در شبکه‌های مجازی پربیننده شده است. این تصاویر به یک سرقت روز شنبه در یک مرکز خرید در محله‌ای اعیان نشین در شهر لس آنجلس مربوط می‌شود.

براساس گزارش شبکه ویون، ۵۰ مجرم که چهره هایشان را پشت نقاب مخفی کرده بودند، در یک مرکز خرید بزرگ، وارد یک فروشگاه عرضه کننده محصولات گران قیمت شدند و کالا‌هایی به ارزش ده‌ها هزار دلار را ربودند.

برآورد می‌شود آن‌ها در این سرقت، کالا‌هایی به ارزش بین صد هزار تا سیصد هزار دلار را دزدیند. تصاویر منتشر شده در فضای مجازی، نشان دهنده یک دزدی کاملا آشفته است. آن‌ها شیشه‌های این فروشگاه را شکستند و به گفته شاهدان، هرچیز ارزشمندی که می‌توانستند برداشند و گریختند.

کارمندان فروشگاه در کمال ناباوری و بهت، نظاره گر این سرقت بودند و نمی‌توانستند کاری از پیش ببرد. به گفته مسئولان پلیس لس‌آنجلس، دزدان با چندین خودرو ازجمله خودرو‌های گرانقیمت بی ام و و لکسوس از محل گریختند! یکی از نگهبانان این مرکز خرید سعی کرد مداخله کند، اما دزدان به سرعت و با استفاده از پاشیدن یک افشانه شیمیایی روی صورتش، او را خلع سلاح کردند.

مسئولان پلیس لس آنجلس اعلام کرده اند به سرعت به این سرقت رسیدگی می‌کنند. حتی شهردار لس آنجلس گفته است که مجرمان باید به سزای کار خود برسند. باید به خاطر داشت که این اولین بار نیست که این نوع سرقت در آمریکا رخ می‌دهد. هفته گذشته نیز یک گروه ۳۰ نفره به یک مرکز خرید دستبرد زدند و کالا‌هایی به ارزش سیصد هزار دلار را دزدیدند.

هنوز مشخص نیست که آیا در سرقت اخیر نیز همان دسته اوباش دزدی قبلی حضور داشته اند یا خیر. دستبرد‌ها از خرده‌فروشی‌ها در آمریکا بسیار گسترده است بطوریکه برآورد می‌شود در سال گذشته، خسارت‌های وارد بر این بخش به علت سرقت ها، بالغ بر ۱۰۰ میلیارد دلار بوده است.

برچسب ها: دزدی گروهی ، لس آنجلس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۰۵ ۳۱ مرداد ۱۴۰۲
این نشون میده مردم غرب به بن بست رسیدن والا اینجا ملت با اینهمه فقر و فلاکت همچین کارا نمیکنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۵۹ ۳۱ مرداد ۱۴۰۲
معنی این سرقت دسته جمعی اینه که مردم آمریکا به بن بست رسیدن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۵ ۲۵ مرداد ۱۴۰۲
تمام فروشگاههای بزرگ باید سیستم دودافشانی ضد سرقت بذارن
Iran (Islamic Republic of)
ژاله
۱۸:۰۸ ۲۵ مرداد ۱۴۰۲
این اتفاقات بزودی در کل دنیا فراگیر خواهد شد ، کمتر از ۵ درصد مردم دنیا ثروتی معادل ۲ برابر ۹۵ درصد بقیه دارند که از زرنگی نبوده بلکه خوردن حق بقیه ، و اختلاف طبقاتی وحشتانک صاحبان قدرت و سرمایه باعث شورشهایی خونین خواهد شد ، جوانها و نوجوانان تحت تاثیر خودنمایی ثروتمندان در فضای مجازی هستن و خشمگین از بی عدالتی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۸ ۳۱ مرداد ۱۴۰۲
نه عزیزم فرهنگ اقتصادی واجتماعی غرب به بن بست رسیده
آخرین اخبار