ترامپ: اتهامات وارده به من دسیسه چینی است

رئیس‌جمهور پیشین آمریکا نسبت به اتهامات وارده به خود در پرونده‌های قضایی علیه وی، واکنش نشان داد.

«دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور پیشین آمریکا از زمان خروج از کاخ سفید با طیف گسترده‌ای از پرونده‌های قضایی مواجه شده است که دو مورد از آن‌ها مربوط به تلاش برای منحل کردن نتایج انتخابات ریاست‌جمهوری سال ۲۰۲۰ آمریکا می‌شود. ایالت جورجیا در جدیدترین اقدام، ترامپ و مشاورانش را در این زمینه متهم کرد. 

به گزارش تله تریدر، ترامپ با حمله به مقامات قضایی ایالت جورجیا، از اتهامات وارده علیه خود در این پرونده و احتمال صدور درخواست بازداشت از سوی دادگاه انتقاد کرد.

وی در شبکه اجتماعی خود موسوم به تروث (حقیقت) در این باره نوشت: «ما شاهد آن بودیم که ۱۹ نفر ازجمله رئیس‌جمهور سابق کشور (من) توسط فانی ویلیس، دادستانی خارج از کنترل و بسیار فاسد، متهم شدند.»

وی در ادامه نوشت: «این یک دسیسه چینی آشکار است. چرا آن‌ها ۲ سال و نیم پیش چنین کیفرخواستی را صادر نکردند؟ زیرا آن‌ها می‌خواستند این اقدام را در میانه مبارزات انتخابات سیاسی (انتخابات درون حزبی جمهوری‌خواهان برای نامزد اصلی ریاست‌جمهوری) انجام دهند.»

نتایج نظرسنجی‌های مؤسسه رویترز-ایپسوز نشان می‌دهد گرچه با افزایش اتهامات قضایی وارده به ترامپ، رأی‌دهندگان جمهوری‌خواه به آن بی‌تفاوت هستند و به حمایت از رئیس‌جمهور پیشین آمریکا ادامه می‌دهند؛ اما در رقابت اصلی ریاست‌جمهوری، رأی‌دهندگان مستقل علاقه کمتری به رأی دادن به ترامپ به دلیل اتهامات وارده دارند که این می‌تواند به نفع بایدن باشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمودزاده
۲۲:۰۱ ۲۴ مرداد ۱۴۰۲
کاری ندارد اعلان جنگ مسلحانه کن جمهوری خواه هم هستی و دستان مبارکت با کمپانی های تسلیحاتی در یک کاسه
Iran (Islamic Republic of)
عبدالله
۲۱:۵۷ ۲۴ مرداد ۱۴۰۲
ترامپ: اتهامات وارده به من دسیسه ژاپنی است!
ترامپ: اتهامات وارده به من دسیسه آلمانی است!
ترامپ: اتهامات وارده به من دسیسه چینی است!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۱ ۲۵ مرداد ۱۴۰۲
مرگ بر ترامپ قمار باز قاتل
آخرین اخبار