تمدید جشنواره ملی رسانه‌ای بانوان حریم رسالت تا ۳۰ شهریور

رییس سازمان بسیج رسانه سپاه قدس گیلان گفت: جشنواره ملی رسانه‌ای بانوان حریم رسالت تا ۳۰ شهریور تمدید شد.

رییس سازمان بسیج رسانه سپاه قدس گیلان صبح امروز در بازدید از باشگاه خبرنگاران جوان صدا وسیمای گیلان با اشاره به رویکرد برگزاری جشنواره حریم رسالت در بروز و ظهور توانمندی‌های رسانه‌ای بانوان، گفت: بروز توانمندی‌های بانوان رسانه‌ای در حرفه خبر، بسترسازی برای روایت دستاوردهای زنان در عرصه‌های مختلف، ثبت توانمندی‌های رسانه‌ای زن در طراز انقلاب و معرفی بانوان موفق به نسل جدید از جمله اهداف دومین جشنواره رسانه‌ای بانوان حریم رسالت است.

سرهنگ مهدی پارسا،  با اشاره به محورهای جشنواره حریم رسالت، افزود: نقش زنان جهان اسلام در تمدن‌سازی و گفتمان سازی انقلاب اسلامی، زن، استحکام خانواده، جمعیت و ترویج سبک زندگی اسلامی، زن در رسانه‌های غربی، جایگاه زن در غرب و جهان اسلام و الگوی سوم زن مسلمان، افتخار آفرینی زنان مسلمان در میادین بین‌المللی از جمله محورهای جشنواره حریم رسالت است.

وی گفت: گزارش تحقیقی و تحلیلی، گزارش خبری، مصاحبه، یادداشت و سرمقاله، تیتر، اینفوگرافی، موشن‌گرافی، عکس، کلیپ و گزارش ویدیویی، مستند و پادکست قالب‌های جشنواره رسانه‌ای بانوان حریم رسالت است که علاقه مندان می‌توانند در هر قالب پنج اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

رییس سازمان بسیج رسانه سپاه قدس گیلان با تاکید بر استقبال کم‌نظیر بانوان از سراسر کشور برای شرکت در این جشنواره رسانه‌ای ویژه بانوان بیان کرد: با توجه به اینکه مهلت ارسال آثار به این جشنواره تا ۲۵ مرداد بود، بنا به استقبال گسترده اصحاب رسانه مهلت ارسال آثار تا ٣٠ شهریور تمدید شد. .

سرهنگ مهدی پارسا بابیان اینکه باید آثار بارگذاری شده در سایت جشنواره باید در بازه زمانی ۳۰ تیر ۱۴۰۲ تا ۳۰ شهریور ۱۴۰۲ تولید و در یکی از رسانه های محلی، ملی و بین المللی منتشر شده باشد، افزود: علاقه‌مندان به شرکت در این جشنواره می‌توانند آثار خود را در سایت www.harimresalat.com ارسال کنند هر شرکت کنند مجاز به ارسال پنج اثر در هر قالب خواهد بود.

در این دیدار مرتضی نعمتی، مدیر باشگاه خبرنگاران جوان گیلان هم با بیان اینکه خبر نگاران پل ار تباطی میان مردم و مدیران هستند، گفت: خبرنگارن از یک سو مشکلات مردم را شناسائی می کنند و از سوی دیگر با پیگیری های لازم ، در مصاحبه با مسئولان ، زمینه برطرف شدن مشکلات را فراهم می آورند. وی افزود : در این راستا ، ارتقای سواد رسانه ای خبرنگاران می تواند زمینه حضور بالنده تر و حرفه ای تر یک رسانه را هرچه بیشتر فراهم آورد .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.