۴۰ کارگاه راهسازی در آذربایجان غربی فعال است+عکس

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی گفت: در حال حاضر ۴۰ کارگاه راهسازی در سراسر استان فعال است.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: هم اکنون در مناطق مختتلف استان چهل کارگاه راه سازی برای ساخت ۱۸۰ کیلومتر طرح راهسازی در قالب راه‌های اصلی، راه‌های منتهی پایانه‌های مرزی، و همچنین کردور بزرگراهی غرب کشورفعال است.

سید محسن حمزه لو ادامه داد: برای اجرای این طرح‌ها در مجموع ۱۲ هزار میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده است.

این مقام مسئول می‌گوید: ۵۶ کیلومتر از راه‌های در حال ساخت تا اربعین امسال زیر بار ترافیک می‌رود و ۵۰ کیلومتر نیز تا دهه فجر مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

 

۴۰ کارگاه راهسازی در آذربایجان غربی فعال است

پیشرفت ۶۰ درصدی بزرگراه بین‌المللی نقده-پیرانشهر 

 مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: پروژه بزرگراه بین‌المللی نقده_پیرانشهر با ۳۳ کیلومتر طول کل مسیر، پیشرفت  ۶۰ درصدی دارد.

حمزه‌لو در بازدید خبرنگاران از طرح‌های راهسازی منتهی به پایانه مرزی تمرچین اظهار داشت:  قطعه نخست بزرگراه نقده-پیرانشهر ۱۰ کیلومتر بوده که با۱۰۰۰ میلیارد ریال اعتبار پیش‌بینی شده برای تعریض و بهسازی محور، حدود ۴۵ درصد پیشرفت اجرایی دارد.

وی ادامه داد: عملیات اجرایی این قطعه در دست اجراست و حدود ۴ کیلومتر آن پیش از این زیربارترافیک رفته است.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: حدود ۶ کیلومتر از این محور نیز تا اربعین امسال به بهره‌برداری می‌رسد و آماده تردد زائران اربعین حسینی می‌شود.

حمزه‌لو افزود: اجرای عملیات در بزرگراه نقده-پیرانشهر در راستای تسهیل تردد حمل‌ونقل در این مسیر و سهولت تردد زائران اربعین انجام می‌گیرد تا شاهد کاهش بروز تصادفات و تلفات جاده‌ای باشیم.  

وی بیان کرد: مساله مورد توجه روستای گارنا نیز توجه به ایمن سازی برای تردد اهالی بود که با هماهنگی صورت گرفته این مشکل رفع و ایمن سازی مسیر ورودی روستای گارنا انجام شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: قطعه دوم بزرگراه نقده-پیرانشهر نیز ۲۴ کیلومتر طول دارد وبیش از ۵ کیلومتر از آن زیربار ترافیک رفته است و تا اربعین ۵ کیلومتر دیگر آماده بهره‌برداری می‌شود.  

 حمزه‌لو افزود: طرح ساماندهی ۲.۵ کیلومتر از ورودی پیرانشهر از سمت نقده نیز انجام شده و برای اجرای این طرح نیز ۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

 

۴۰ کارگاه راهسازی در آذربایجان غربی فعال است

۴۰ کارگاه راهسازی در آذربایجان غربی فعال است

پیشرفت ۵۰ درصدی محور حیدرآباد_نقده 

 مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: پروژه تعریض و بهسازی محور حیدرآباد_نقده پیشرفت ۵۰ درصدی دارد و این طرح زمینه توسعه و سهولت تردد در محور را فراهم می‌کند.

حمزه‌لو در بازدید خبرنگاران از طرح‌های راهسازی منتهی به پایانه مرزی تمرچین، اظهارداشت: پروژه تعریض و بهسازی محور حیدرآباد - نقده نقش موثری در تسهیل و ایمن‌سازی تردد مردم منطقه و سهولت تردد زائران اربعین حسینی دارد.

وی افزود: محور حیدرآباد_نقده حدود ۱۹.۵ کیلومتر بوده و ۷ کیلومتر از این مسیر پیش از این زیربار ترافیک رفته است.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: عملیات اجرایی در ۱۲.۵ کیلومتر از این مسیر با تمام توان در حال انجام است و تا اربعین امسال حدود ۶ کیلومتر آماده بهره برداری می‌شود. 

حمزه‌لو افزود: ارتقای کیفیت و ایمنی جاده‌های دسترسی به پایانه‌های مرزی در کنار تکمیل کریدور بزرگراهی غرب کشور در رأس برنامه‌های اجرایی مجموعه راه وشهرسازی آذربایجان‌غربی قرار دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.