ساخت یکی از مجهزترین ایستگاه‌های آتش نشانی مادر کشور در قم

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر قم گفت: عملیات احداث یکی از مجهزترین ایستگاه‌های آتش نشانی مادر کشور در بلوار پیام اعظم (ص) قم با بودجه نزدیک به ۱۰۰۰ میلیارد ریال آغاز شده است و این پروژه تا سال آینده به بهره برداری خواهد رسید.

سید محمد حسین دهناد، ساخت ایستگاه آتش نشانی مادر را یکی از پروژه‌های عمرانی مهم شهر دانست و عنوان کرد: این پروژه در عرصه‌ای به مساحت ۸ هزار متر مربع در حال اجرا است.

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر قم نیاز شهر را به ساختمان مرکزی آتش نشانی و سایت آموزشی را مورد توجه قرار داد و افزود: در حال حاضر آشیانه ایستگاه آتش نشانی مادر به مساحت ۱۶۹۰ متر مربع تکمیل شده و عددی برابر ۶۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای ساخت ساختمان فرماندهی این پروژه در نظر گرفته شده است.

دهناد از آغاز عملیات عمرانی ساختمان فرماندهی خبر داد و گفت: در بودجه سال جاری ۲۰۰ میلیارد ریال برای آغاز عملیات عمرانی تخصیص داده شده است.

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر قم بر تسریع اتمام پروژه تاکید کرد و گفت: مساحت اعیانی برج اداری این ایستگاه نیز حدود سه هزار مترمربع طراحی شده و در مجموع ایستگاه آتش نشانی مادر در مساحتی برابر ۴۷۰۰ مترمربع اجرا می‌شود و مابقی فضای باز برای ورزش، تمرین و آموزش در نظر گرفته شده است.

دهناد در پایان مجموع اعتبار در نظر گرفته شده برای ایستگاه آتش‌نشانی مادر را بیش از ۸۰ میلیارد تومان اعلام و تاکید کرد: این پروژه یکی از پروژه‌های مهم شهر بوده که باید تا پایان سال آینده به بهره برداری رسیده و به مردم خدمت رسانی کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.